بازی

کوانتیک دریم: بازی Star Wars Eclipse صحنه‌های اکشن بیشتری خواهد داشت

کوانتیک دریم: بازی Star Wars Eclipse صحنه‌های اکشن بیشتری خواهد داشت

استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) با بازی‌های سینمایی و داستان‌محور مانند Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human جایگاه خود را در صنعت تثبیت کرده، اما هیچ‌کدام از آن‌ها را نمی‌توان اکشن نامید. با این حال، چنین موردی در رابطه با بازی جدید Star Wars Eclipse که سازندگان آن را یک عنوان «اکشن ماجراجویی» توصیف می‌کنند، صدق نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های سرقتی قرن بیست و یکمداستان بدون پایان دزد و پلیس
بهترین فیلم‌های سرقتی قرن بیست و یکم

گیوم دو فوندومیر، مدیر عامل کوانتیک دریم، در مصاحبه با IGN Japan در توکیو گیم شو ۲۰۲۲ توضیح داد که Star Wars Eclipse چه تفاوتی با عناوین قبلی استودیو دارد.

یه نظر من با هر عنوان جدید، ما سعی می‌کنیم که نوآوری انجام دهیم، سعی می‌کنیم زمینه‌های جدیدی را کشف کنیم. با Star Wars Eclipse مطمئنا عناصر اساسی یک بازی Quantic Dream را حفظ خواهیم کرد؛ داستان بسیار قوی، شخصیت‌های بسیار قوی، شخصیت‌های متعدد قابل بازی و البته به بازیکنان این امکان را می‌دهیم که از طریق اعمال و تصمیمات خود، نحوه‌ی آشکار شدن داستان را تغییر دهند.

او افزود:

در عنوانی که فرمول [همیشگی] در حال تغییر است، ما به وضوح گفتیم که در حال ساخت یک اکشن ماجراجویی هستیم، بنابراین عناصر اکشن نیز بسیار مهم خواهند بود. این چیزی است که در آینده در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد، اما به خاطر داشته باشید، این یک بازی اکشن ماجراجویی است.

بازی Star Wars Eclipse در دوران اوج جمهوری کهکشانی و در زمانی که فرقه جدای (Jedi Order) از نظر قدرت در اوج خود بود، رخ خواهد داد. تریلر سینمایی که در مراسم گیم اواردز سال گذشته پخش شد، جناح‌های مختلف، درگیر بودن جدای‌ها در دوئل، ارتش در حال پیش‌روی و ظهور یک موجود انسان‌نمای عجیب از درون لجن سیاه را نشان می‌داد. همه چیز با یک خسوف به پایان رسید که شاید نمادی از ظهور ناگهانی تاریکی در یک دوره روشن باشد.

Star Wars Eclipse

با این حال، طبق گزارش‌ها، Quantic Dream برای پیشرفت پروژه Star Wars Eclipse با مشکل مواجه شده بود. تریلر سینمایی فقط برای معرفی بازی نبود، بلکه استودیو افرادی را برای کار بر روی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین IP‌های موجود در بازار استخدام می‌کرد. اما شهرت کوانتیک دریم به داشتن یک محیط کاری سمی منجر به درخواست‌های کمتری نسبت به آنچه استودیو فرانسوی انتظار داشت، شده است.

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا