بازی

استودیو SNK شاید یک بازی مبارزه‌ای پلتفرمر بسازد

استودیو SNK شاید یک بازی مبارزه‌ای پلتفرمر بسازد

استودیو SNK، توسعه دهنده بازی‌های مبارزه‌ای بزرگی مثل Samurai Shodown و King of Fighters، در حال بررسی سبک پلتفرمر برای ساخت عنوان جدیدی است.

یاسویوکی اودا (Yasuyuki Oda)، تهیه کننده استودیو SNK، طی رویداد گیمزکام با سایت thegamer مصاحبه‌ای داشت و گفت که به بازی‌های پلتفرمر مبارزه‌ای علاقه‌مند شده‌اند. با رشد این سبک از بازی‌ها، استودیو ساخت بازی‌ جدیدی از این ژانر را به صورت جدی بررسی خواهد کرد. 

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟

محبوبیت بازی‌های مبازه‌ای که تمرکز زیادی روی کراس‌اوور با مجموعه‌های مختلف دارند (Super Smash Bros و Multiversus)، روز به روز بیشتر می‌شود. این توسعه دهنده در حال حاضر روی آپدیت جدید Team Samurai برای King of Fighters 15 کار می‌کند، اما شاید در آینده SNK تصمیم به ساخت بازی متفاوتی بگیرد.

بازی استودیو SNK

من فکر می‌کنم هر چه داستان‌های موفقیت بیشتری در این ژانر وجود داشته باشد، به همه بیشتر کمک می‌کند. جزر و مد همه قایق‌ها را بالا می‌برد. ما خوشحالیم که بازیکنان بازی‌های مختلفی را تجربه می‌کنند.

من قطعا علاقه‌مند هستم. من در واقع فکر می‌کنم KoF به عنوان یک سری پتانسیل زیادی برای این کار دارد. KoF قبل از Smash Bros یک بازی‌ کراس‌اووری بود و بنابراین پتانسیل برای درخشش در این زمینه دارد.

مطلب پیشنهادی:Embracer Group به حاشیه‌های سرمایه‌گذاری عربستان واکنش نشان دادپای ۱ میلیارد دلار در میان است
Embracer Group به حاشیه‌های سرمایه‌گذاری عربستان واکنش نشان داد


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا