بازی

آگهی استخدام سازنده BioShock 4 اطلاعات تازه‌ای در اختیارمان می‌گذارد

آگهی استخدام سازنده BioShock 4 اطلاعات تازه‌ای در اختیارمان می‌گذارد

بازی بایوشاک ۴ (BioShock 4) توسط استودیو Cloud Chamber در دست ساخت قرار دارد و اکنون اطلاعات جدیدی از آن لو رفته است. 

استودیو فراخوانی برای جذب نیرو منتشر کرده و از این طریق اطلاعات نصیبی طرفداران شده است. Cloud Chamber به یک طراح مبارزات نیاز دارد که سابقه قابل توجهی داشته باشد. این فرد باید مهارت و تجربه لازم برای هدایت تیم طراحی مبارزات را دارا باشد. استودیو می‌خواهد که این عضو به طراحی گیم‌پلی جدید و نوآورانه هم علاقه‌مند باشد و بتواند تجربیات خود را به دیگر اعضای تیم منتقل کند.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه درباره لغو شدن فیلم سینمایی Bioshock می‌دانیمداستان یک اقتباس بی‌سرانجام
هر آنچه درباره لغو شدن فیلم سینمایی Bioshock می‌دانیم

در ادامه این فراخوان به یک دنیای سندباکس اشاره شده است که باید برای همه بازیکنان قابل دسترس و رضایت‌بخش باشد. این توسعه‌دهنده قصد ساخت عنوانی را دارد که درجه بالایی از آزادی عمل را در یک جهان بسیار واکنش پذیر در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد Cloud Chamber می‌خواهد با بایوشاک ۴ توجه تولیدکنندگان محتوا و استریمرها را نیز جلب کند.

بازی BioShock 4

همچنین سال پیش به‌طور رسمی تایید شده که نتفلیکس با همکاری تیک‌ تو و 2K قصد دارد فیلم BioShock را تولید کند. داستان بازی BioShock در دنیایی زیر آب رخ می‌دهد و حضور آن در سینما می‌تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران بازی و طرفداران سبک علمی تخیلی باشد. با این حال هنوز نام هیچ نویسنده یا فیلمسازی برای تولید این پروژه عنوان نشده است.

نسخه جدید بایوشاک در مراحل اولیه تولید به سر برد و با استفاده از موتور بازی‌سازی قدرتمند آنریل انجین ۵ در دست ساخت قرار دارد. بنابر شایعات منتشر شده بازی BioShock 4 در دوران دهه ۱۹۶۰ میلادی در یک شهر خیالی قطب جنوب جریان دارد. این عنوان احتمالا چند سال دیگر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌‎سی عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:تیک-تو دوباره به مادهای بازی GTA حمله می‌کندهدف این شرکت چیست؟
تیک-تو دوباره به مادهای بازی GTA حمله می‌کند


بررسی ویدئویی Huawei Nova 9 SE

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا