بازی

فصل دوم Fall Guys آخر این هفته آغاز می‌شود [تماشا کنید]

فصل دوم Fall Guys آخر این هفته آغاز می‌شود [تماشا کنید]

Mediatonic با انتشار یک تیزر رسما اعلام کرد که فصل دوم بازی Fall Guys با نام Satellite Scramble از ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز خواهد شد.

همانطور که در تریلر زیر می‌توانید مشاهده کنید، این بازی چند نفره آنلاین که اخیرا نیز از طریق استور اپیک گیمز رایگان شده بود، در فصل بعدی خود بازیکنان را به فضا خواهد برد! اسکین‌ها، چالش‌ها، مراحل و موارد بسیار زیاد دیگری برای این فصل برنامه‌ریزی شده‌اند. علاوه بر این، تغییرات جدیدی با مضمون فضا در تمام بازی‌های تک نفره (Solos)، دو نفره (Duos) و گروهی (Squad) بازی وجود خواهد داشت.

با فصل دوم فال گایز، همچنین یک بتل پس (Battle Pass) جدید نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. به عنوان بخشی از آن، اسکین‌هایی برای Spock، Xenomorph و Hatsune Miku وجود خواهد داشت که می‌توان آن‌ها را باز کرد.

در وب‌سایت رسمی بازی Fall Guys، بسیاری از حالت‌های جدید این فصل توضیح داده شده است. طبق این توضیحات، در Tiptoe Finale شما همراه با بازیکنان دیگر در برابر حداکثر چهار تیم قرار خواهید گرفت، در Starchart باید در مسیرهای نامرئی حرکت کنید و Space Race حالت Gauntlet را به فضا خواهد آورد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا