بازی

مدت زمان بازی Forspoken مشخص شد

مدت زمان بازی Forspoken مشخص شد

تاکشی ترادا (Takeshi Terada) کارگردان بازی Forspoken در مصاحبه جدیدی تایید کرد که داستان اصلی آن بیش از ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول خواهد کشید.

ترادا همچنین به طرفداران وعده داد که نسخه نهایی بازی واقعا «رضایت بخش» خواهد بود و شامل ماموریت‌های جانبی و موارد دیگری می‌شود. از جمله نکات دیگری که درباره بازی Forspoken مشخص شده اینکه، در آن شاهد Mana خواهیم بود که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توان طلسم‌های جدیدی را باز کرد. همچنین ویژگی دیگر بازی Pilgrim’s Refuges است که برای استراحت و ارتقا وسایل استفاده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است

با این حال، باید دید که Luminous Productions به عنوان توسعه‌دهنده بازی، تا چه اندازه پس از انتشار، برای آن محتوای جدیدی منتشر خواهد کرد.

بازی Forspoken

در این بازی بازیکنان نقش یک دختر اهل نیویورک به نام «فری هالند» را ایفا خواهند کرد که زندگی او به شدت تغییر می‌کند، زیرا به‌طور مرموزی وارد سرزمین زیبا و پرخطری به نام آتیا (Athia) می‌شود. فری در طول بازی یک دستبند جادویی به دور باز خود دارد و متوجه می‌شود که می‌تواند با استفاده از آن طلسم‌ها و جادوهای قدرتمندی را انجام دهد و حتی برای جابجایی سریع در نقشه بازی از آن استفاده کند.

در دنیای آتیا، چیزهای بسیار زیادی برای کشف کردن وجود دارد، بنابراین یکی از نکات اصلی بازی Forspoken کاوش مکان‌های جدید است.

Forspoken در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ (۴ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد. اخیرا تریلر ۱۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی منتشر شده بود.


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا