رمز ارز

خواب ۵ ساله ۴٫۵ میلیون بیت کوین!

زمان مطالعه: دقیقه

به گزارش شرکت تحلیلی گلس‌نود، در حالی که بیت‌کوین در محدوده اولین سطوح مقاومتی که پس از بازگشت از حدود 28500 دلار به آن رسیده است، تثبیت می‌شود، معیارهای درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که 4.45 میلیون بیت‌ کوین برای بیش از پنج سال دست‌نخورده باقی مانده‌اند که رکورد جدیدی است.
ذخایر هولدرهای بلندمدت یکی از بهترین معیارها برای تعیین تمایلات و احساسات میان سرمایه‌گذاران بلندمدت و کسانی است که بیت کوین را به عنوان یک دارایی با ثبات و با‌ارزش به جای یک دارایی سوداگرانه در نظر می‌گیرند. افزایش عرضه غیرفعال می‌تواند نشان دهد که بیت کوین پس از توزیع فعال از نوامبر وارد مرحله انباشتگی شده است.

چرا عرضه غیرفعال اهمیت دارد؟

تعداد کوین‌های غیرفعال در شبکه می‌تواند به عنوان یک شاخص اجتماعی و بازار عمل کند. همانطور که گفته شد، با استفاده از این شاخص می‌توان تمایلات هولدرهای بلندمدت را تعیین کرد. آخرین فعالیت عرضه بیت کوین در بازه 5 سال به بالا، ممکن است منعکس‌کننده فشار وارد شده به بازار باشد.
لازم به ذکر است که کاهش تعداد کوین‌های غیرفعال در شبکه هم معمولاً با روندهای نزولی در بازار مرتبط است؛ چون در چنین شرایطی حتی هولدرهای بلندمدت نیز کوین‌های خود را از حالت انباشت خارج می‌کنند تا از ضرر جلوگیری نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا