بازی

فروش فیلم Elvis در باکس آفیس داخلی از ۱۵۰ میلیون دلار عبور کرد

فروش فیلم Elvis در باکس آفیس داخلی از ۱۵۰ میلیون دلار عبور کرد

فروش فیلم Elvis که بیش از ۲ ماه از اکرانش گذشته است اکنون از مرز ۱۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی عبور کرد و گویا همچنان به موفقیت‌هایش ادامه خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:مدرسه فیلم‌سازی: درس‌های فیلم‌سازی که از مارتین اسکورسیزی آموختیمتوصیه‌های این کارگردان دوست‌داشتنی را جدی بگیرید
مدرسه فیلم‌سازی: درس‌های فیلم‌سازی که از مارتین اسکورسیزی آموختیم

علی‌رغم در دسترس قرار گرفتن فیلم Elvis در سرویس استریم HBO Max و نسخه‌های دیجیتالی آن، گویا این عنوان حالا حالاها قصد ترک رتبه در باکس آفیس را ندارد. جدیدترین فیلم باز لورمن در مقام کارگردان با فروشی بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و در ادامه رسیدن به رقمی معادل ۲۸۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان حال به رتبه هشتمین فیلم پرفروش سال (در باکس آفیس داخلی)؛ جایی بالاتر از «نچ»، «لایت‌یر» و «آنچارتد» دست یافته است.

با این حال به‌نظر می‌رسد موفقیت فیلم Elvis در ۲۰۲۲ سال خوبی برای فیلم‌های درام بزرگسالانه به وجود آورده است و بر خلاف سال قبل بسیار امیدوارکننده‌تر به پیش‌روی خود ادامه می‌دهد. نه اینکه سال گذشته فیلم‌های خوبی نداشتیم، نه! کاملا برعکس. با این حال از West Side Story استیون اسپیلبرگ گرفته تا House of Gucci و The Last Duel ریدلی اسکات، این عناوین روی هم رفته فروش خوبی را تجربه نکردند.

الویس مدتی پیش بودجه ۸۵ میلیون دلاری‌اش را بازیابی و طبق پیش‌بینی‌ها احتمالا به فروش ۳۰۰ میلیون دلاری دست یابد. این عنوان که به جایگاه دومین فیلم بیوگرافی موزیکال برتر تاریخ از لحاظ فروش (اولین: Bohemian Rhapsody) دست پیدا کرد انتظار می‌رود یکی از رقبای اصلی امسال برای نامزدی و دریافت جوایز بخش‌های مختلف مراسم اسکار باشد.

فیلم Elvis با بازی آستین باتلر نظرات مثبتی از سوی منتقدین و تماشاگران کسب کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به امتیاز ۷۸ درصدی آن در سایت Rotten Tomatoes (از سوی منتقدان) اشاره کرد. همچنین این اثر در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ مصادف با ۳ تیر ۱۴۰۱ در سینماها به نمایش درآمد و در حال حاضر نسخه‌های باکیفیت دیجیتالی آن در دسترس قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


بهترین مینی سریال‌هایی که می‌تونین ببینین!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا