بازی

نمرات بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد

نمرات بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد

بازی جدید و مورد انتظار استودیو تیم نینجا یعنی Wo Long: Fallen Dynasty فردا به دست مخاطبان می‌رسد و در همین راستا رسانه‌های معتبر دنیا نقد خود در رابطه با آن منتشر کرده‌اند.

  • مطلب پیشنهادی: هر آن‌چه که باید از بازی Wo Long: Fallen Dynasty بدانید

نسخه پلی استیشن ۵ بازی Wo‌ Long: Fallen Dynasty تا این لحظه نمره ۸۲ از ۱۰۰ (با ۴۷ نقد) را کسب کرده است. به عقیده اکثر منتقدان مبارزات سریع و پر زد و خورد بازی جذابیت بسیاری دارد و مجموعا یک اثر سولزلایک با کیفیت محسوب می‌شود که از برخی مشکلات فنی رنج می‌برد. در ادامه باهم خلاصه برخی نقدهای بازی را می‌خوانیم:

بهترین راه توصیف Wo Long‌ این است که گرافیک و گیم‌پلی Dynasty Warriors و Nioh را با برخی المان‌های سکیرو ترکیب کنید. بازی بسیار دشوار به‌نظر می‌رسد اما از سوی دیگر به خوبی مزد تلاش‌هایتان را می‌دهد، مخصوصا زمانی که دست به کارهای ظاهرا غیرممکن می‌زنید.

Attack of the Fanboy – نمره ۱۰۰/۱۰۰

Wo‌ Long: Fallen‌ Dynasty یک اکشن آرپی‌جی فوق‌العاده است که چیزی حتی هاردکورتر از فرمول مرسوم سولزلایک‌ها ارائه می‌دهد. بازی سریع، پر زد و خورد و موثر است و سیستم بسیار پیچیده مبارزات آن زمانی که چم و خم کار را یاد بگیرید بی‌نهایت لذت‌بخش خواهد بود. شاید بازیکنان غیرجدی از این بازی بترسند اما کسانی که یک چالش حسابی می‌خواهند، نیاز نیست دنبال چیز دیگری باشند.

Push Square – نمره ۹۰/۱۰۰

Wo Long: Fallen Dynasty

تیم نینجا یک اکشن نقش‌آفرینی هاردکور با المان‌هایی غیرمتعارف اما ناب ارائه می‌دهد که عادات ما را تغییر خواهد داد. Wo Long حقیقتا روح تازه به ژانر خود می‌دمد.

IGN France – نمره ۸۰/۱۰۰

این بازی در چین فئودالی جریان داشته و شما نقش یک سرباز بی‌نام را برعهده دارید. استودیو همچنین یک سیستم اخلاقی نیز برای Wo‌ Long: Fallen‌ Dynasty توسعه داده تا وزن بیشتری به تصمیمات شما دهد. مدت زمان لازم برای اتمام این بازی ۴۰ ساعت است، اما پس از آن چالش‌های در مقابل بازیکنان قرار داده خواهد شد.

Wo Long: Fallen Dynasty فردا ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می‌شود. این عنوان همچنین از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

به مناسبت شروع فصل سوم The Mandalorian: نسخه جدیدی از کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا