بازی

جیمز کامرون: پروسه تولید فیلم Avatar 4 آغاز شده است

جیمز کامرون: پروسه تولید فیلم Avatar 4 آغاز شده است

جیمز کامرون که در حال حاضر در کشور نیوزیلند به سر می‌برد، به صورت مجازی در نمایشگاه D23 دیزنی حضور پیدا کرد و گفت که پروسه تولید Avatar 4 آغاز شده و اطلاعات جدیدی از دیگر دنباله‌های این فیلم محبوب داد.

کامرون در حین ارائه به‌روز‌رسانی در مورد قسمت چهارم، اعلام کرد که فیلمبرداری آواتار ۳ هنوز ادامه دارد. او همچنین اشاره کرد که آواتار ۲ هنوز در مرحله پس از تولید قرار دارد و «به خوبی پیش می‌رود» و دستگاه‌های استودیو Weta «دیدنی» به نظر می‌رسند.

خیلی هیجان‌زده‌ام که بالاخره فیلم دوم را تمام می‌کنم. می‌دانم که همه مدت‌ها منتظرش بودند. امروز چیزی از آن را نشان می‌دهیم و شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا ارزشش را داشته یا خیر.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

پس از این حرف‌ها، او صحنه‌های سه‌بعدی از Avatar 2 را به نمایش گذاشت که دنیای سرسبز و زیبای موجودات Na’vi را به نمایش گذاشت. این ویدئو، ناوی را در حال شنا کردن در جهان پاندورا و تماشای ویدیویی از دکتر گریس آگوستین با بازی سیگورنی ویور نشان داد.

همچنین نبرد در جنگل پاندورا، گفتگو و مشاجره بین شخصیت‌های زویی سالدانا و سم ورثینگتون و نزاع بیشتر بین ناوی‌ها را نشان داد. شخصیت‌های سالدانا و ورثینگتون والدین این فیلم هستند که با مضمون «حفاظت از خانواده» مطابقت دارد. ورثینگتون در نمایشگاه گفت «ما متوجه شده‌ایم که عشق و بودن در کنار خانواده برای زندگی مهم است و ارزش جنگیدن را دارد».

اولین قسمت آواتار مدت‌ها رکورد پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران را در اختیار داشت و کامرون در سال ۲۰۰۹ آن را جایگزین دیگر فیلم محبوب خود، تایتانیک کرد.

Avatar

داستان آواتار در قرن ۲۲، زمانی که منابع طبیعی زمین رو به اتمام است، می‌گذرد. به همین دلیل انسان‌ها، پاندورا، قمر یک سیاره غول‌پیکر گازی را برای استخراج Unobtainium، یک ماده معدنی ارزشمند، مستعمره می‌کنند. استخراج معادن و گسترش مستعمره، ناوی‌ها، قبیله‌ای از موجودات بومی انسان‌نمای قمر را تهدید می‌کند.

یکی از افراد نیروی دریایی از راه دور یک بدن ناوی که از لحاظ ژنتیکی دستکاری شده را کنترل می‌کند و از این بدن برای تعامل با بومیان پاندورا استفاده می‌کند. در طول داستان، او راه قدردانی از ناوی‌ها را می‌آموزد و عاشق یکی از اعضای قبیله می‌شود.

تاریخ اکران Avatar 4 به طور آزمایشی برای ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) تعیین شده است. نسخه بازسازی شده فیلم اول نیز دوباره در سینماها اکران می‌شود که قرار است قبل از قسمت دوم (که در ۲۵ آذر ۱۴۰۱ اکران می‌شود) نمایش داده شود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا