بازی

بازی Callisto Protocol چند ساعت گیم‌پلی دارد؟

بازی Callisto Protocol چند ساعت گیم‌پلی دارد؟

کمتر از ۲ ماه دیگر شاهد عرضه پروتکل کالیستو (The Callisto Protocol) به بازار هستیم، اما این بازی چند ساعت می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند؟

The Callisto Protocol را می‌توان دنباله معنوی Dead Space دانست که گلن اسکوفیلد (Glen Schofield) کارگردان آن است. استودیو Striking Distance به مجله Edge اعلام کرده که اتمام داستان The Callisto Protocol بین ۱۲ تا ۱۴ ساعت طول می‌کشد. با این وجود اسکوفیلد به این اشاره کرد که پروتکل کالیستو ارزش تکرار بالایی دارد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

در پروتکل کالیستو مسیرهای داستانی دیگری به نام beta paths وجود دارد که تغییراتی در ایجاد کرده و بازی‌ را طولانی‌تر می‌کنند. هنوز تعداد این مسیرهای داستانی و نحوه پیدا کردن‌ آن‌ها مشخص نیست و استودیو اطلاعاتی در این زمینه منتشر نکرده است. این صحبت‌ها اسکوفیلد می‌تواند به وجود پایان‌های مختلف در The Callisto Protocol اشاره داشته باشند. 

بازی Callisto Protocol

Striking Distance می‌خواهد که بازیکنان دفعات متعددی این بازی را تجربه کنند و تا یک سال به پشتیبانی از آن ادامه خواهند داد. این بازی در سال ۲۳۲۰ در زندانی به اسم Black Iron روی ماهِ سیاره مشتری، کالیستو، جریان دارد. برای آشنایی بیشتر با این عنوان پیشنهاد می‌کنیم مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی The Callisto Protocol بدانید» را مطالعه کنید.

پروتکل کلیستو در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا