رمز ارز

نقش پررنگ گوگل در پیشرفت فناوری بلاکچین!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس گزارش جدید پلتفرم Blockdata، آلفابت (Alphabet)، شرکت مادر گوگل، در مقایسه با سایر شرکت‌های سهامی عام دیگر، بیشترین سرمایه را به صنعت بلاکچین تزریق کرده است.
طبق گزارش‌ها، شرکت آلفابت از سپتامبر ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲، ۱٫۵ میلیارد دلار در این بخش سرمایه‌گذاری کرده که بیشتر این وجوه بر چهار شرکت بلاکچینی، یعنی سرویس امانی دارایی‌های دیجیتال Fireblocks، شرکت بازی‌سازی Dapper Labs، شرکت تامین‌کننده زیرساخت بیت کوین Voltage و شرکت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر Digital Currency Group، متمرکز بوده است. این در حالی است که گوگل سال گذشته تنها ۶۰۱٫۴ میلیون دلار در شرکت‌های بلاکچینی سرمایه‌گذاری کرده بود.
افزایش سرمایه‌گذاری‌های گوگل در صنعت بلاکچین با فعالیت‌های ۴۰ شرکت تجاری برتر دیگر مطابقت دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که در بازه زمانی مذکور، در مجموع ۶ میلیارد دلار در صنعت بلاکچین سرمایه‌گذاری شده که در مقایسه با ۱٫۹ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری‌شده در بازه زمانی ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۱ و ۵۰۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری‌شده در کل سال ۲۰۲۰، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.
سایر سرمایه‌گذاران بزرگ در بخش بلاکچین عبارتند از؛ شرکت مدیریت دارایی BlackRock با سرمایه‌گذاری ۱٫۱۷ میلیارد دلار، شرکت بانکداری Morgan Stanley با سرمایه‌گذاری ۱٫۱۱ میلیارد دلار و شرکت Samsung با سرمایه‌گذاری ۹۷۹٫۲ میلیون دلار.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا