رمز ارز

تنها دو روز تا به‌روزرسانی بزرگ اتریوم!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Ethernodes، نزدیک به ۸۵ درصد از کلاینت‌های اتریوم اکنون برای به‌روزرسانی ادغام (Merge) آماده هستند. به گزارش این پلتفرم، ۸۳ درصد از گره‌های کلاینت Go-Ethereum یا geth، ۹۱ درصد از گره‌های Erigon، ۹۹ درصد از گره‌های Besu و ۹۲ درصد از گره‌های Nethermind، برای ادغام شبکه فعلی اتریوم با بیکن چین (Beacon Chain)، آماده هستند.
علاوه بر این، داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم OKLink نیز از تکمیل ۹۹٫۶۶ درصدی آمادگی‌ها برای ادغام اتریوم خبر می‌دهند. هش ریت شبکه نیز پس از افزایش اخیر به ۹۰۰ TH/s، اکنون به ۸۷۵ TH/s کاهش یافته است.
انتظار می‌رود به‌روزرسانی ادغام که طی آن، الگوریتم اجماع اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام تغییر خواهد کرد، در ۱۴ سپتامبر در ساعت ۲۳:۳۶ اجرا شود. همچنین، تنها کمتر از ۱۷ هزار بلاک برای ماینینگ باقی مانده است.
در همین حال، با نزدیک‌تر شدن به تاریخ ادغام، تعداد کلاهبرداری‌های مرتبط با اتریوم نیز افزایش یافت است. در اواسط ماه آگوست، ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، هشدار داد که تمام اکانت‌های اینستاگرام منتسب به او جعلی هستند و هیچ ارتباطی با وی ندارند.
طبق گزارش‌ها، ارتقای اتریوم با هیچ ایردراپ یا هدایایی همراه نخواهد بود. به همین دلیل، کارشناسان امنیتی به کاربران توصیه می‌کنند که به طور خودکار چنین اعلامیه‌هایی را به عنوان کلاهبرداری کنار بگذارند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا