بازی

فیلم‌برداری فصل سوم The Witcher به پایان رسید

فیلم‌برداری فصل سوم The Witcher به پایان رسید

گزارش جدید سایت Redanian Intelligence نشان می‌دهد که فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Witcher به پایان رسیده است. بولا اوگون که کارگردانی دو قسمت پایانی این فصل را بر عهده داشت، از طریق استوری‌های اینستاگرام خود، این موضوع را تایید کرد.

استیو گاوب، تهیه‌کننده اجرایی نیز تصویری از صحنه فیلم‌برداری را برای تایید به پایان رسیدن آن منتشر کند. ستاره اصلی سریال، هنری کویل با ارسال یادداشتی برای بازیگران و عوامل ساخت، از زحمات آن‌ها تشکر کرد:

[این فصل سوم] چه فصلی بود! فقط می‌خواستم از همه شما به خاطر عزم و اراده‌اتون در طول یک پروسه فیلم‌برداری دشوار، تشکر کنم.

امیدوارم همه شما بتوانید به شایستگی استراحت کنید.

با احترام، هنری کاویل

The Witcher

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

پروسه فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Witcher در ماه مارس با حضور کویل، فریا آلن و آنیا چالوترا آغاز شد و مکان‌های مختلفی مانند ایتالیا، قلعه Predjama در اسلوونی، ولز، مراکش و کرواسی را پوشش داد و سپس به استودیو Longcross در انگلستان بازگشت.

ماه گذشته پس از مثبت شدن تست کووید کویل، فیلم‌برداری برای مدت کوتاهی متوقف شد. با این حال، به سرعت روی پاهای خود بازگشت. این اولین باری نیست که پاندمی کرونا منجر به توقف در روند ساخت سریال می‌شود؛ چراکه ساخت فصل دوم نیز در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری کووید متوقف شد و انتشار آن به دسامبر ۲۰۲۱ موکول گشت.

View this post on Instagram

A post shared by Steve Gaub (@stevegaub)

نتفلیکس تاریخ انتشار فصل سوم را اعلام نکرده است. اگرچه با توجه به اینکه مرحله پس‌ از تولید (Post-Production) سریالی به این بزرگی معمولاً حدود ۶ تا ۸ ماه طول می‌کشد، طرفداران باید منتظر پخش فصل جدید بعد از ماه آپریل یا مِی ۲۰۲۳ باشند.

با این حال، مرحله پس‌ از تولید فصل دوم در اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رسید و سپس در ماه دسامبر همان سال پخش شد. به‌همین خاطر بهتر است بینندگان منتظر باشند تا نتفلیکس تاریخ دقیق را مشخص کند تا اینکه تاریخ انتشار را حدس بزنند.

فصل سوم سریال The Witcher اقتباسی از کتاب The Time of Contempt، رمان دوم مجموعه اصلی داستان ویچر است که به بررسی رابطه گرالت و سیری می پردازد. در این کتاب، گرالت همچنین باید موضع بی طرف خود را در قبال سیاست قاره رها کند، زیرا نیروهای مختلف شروع به شکار سیری می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:کدام یک از اعضای جوخه انتحار در بازی مرکب برنده می‌شود؟رقابتی مرگ‌بار برای اعضای گروه مرگ
کدام یک از اعضای جوخه انتحار در بازی مرکب برنده می‌شود؟


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا