رمز ارز

با انجام هر تراکنش بیت کوین، ریپل بسوزانید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دنیای رمزارزها با پیشرفت بزرگ دیگری که هدف آن اجرای تراکنش‌های بیت کوین و رقابت با شبکه لایتنینگ است، متحول خواهد شد.
این بار نوبت SpendTheBits فرا رسیده است. پروژه‌ای که بر مبنای XRP Ledger ساخته شده و اخیراً نیز از کل جامعه ریپل حمایت زیادی دریافت کرده است. SpendTheBits در توصیف پروژه خود به طور خلاصه بیان می‌کند که استفاده از بلاکچین XRPL باعث می‌شود تراکنش‌های بیت کوین بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر از آنچه اکنون بوده، انجام شوند.
در همین حال، جان دیتون، یک فعال طرفدار ریپل و بنیان‌گذار CryptoLaw، یکی دیگر از جنبه‌های مثبت این پروژه را برجسته کرد. به گفته وی، پرونده SpendTheBits که بر اساس XRP Ledger با استفاده از کد متن‌باز ساخته شده است و نیازی به مجوز از ریپل یا هر شخص دیگری برای پیاده‌سازی این فناوری ندارد، بار دیگر ثابت می‌کند که ادعاهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل کاملاً پوچ است. دیتون می‌گوید که این فناوری شبیه فناوری است که ساتوشی آن را به ارمغان آورد.
مهم‌‌ترین ویژگی این پروژه قطعا استفاده از ریپل در تراکنش‌ها یا فرآیند توکن‌سوزی است. بنابراین، علاوه بر این که از ریپل برای فعال کردن یک حساب استفاده می‌شود، با هر تراکنش بیت کوین از طریق بلاکچین XRP Ledger، توکن‌سوزی نیز انجام می‌شود. همچنین لازم به توضیح است که هنگام انجام تراکنش‌های بیت کوین از طریق برنامه SpendTheBits، کاربر یک نسخه مصنوعی از ارز دیجیتال مانند xBTC از Coinbase یا sBTC را از صندوق 21Shares ارسال می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا