بازی

کارگردان Knives Out 2 برای آمادگی بازیگران مهمانی‌های معمایی برگزار کرده است

کارگردان Knives Out 2 برای آمادگی بازیگران مهمانی‌های معمایی برگزار کرده است

طبق گزارش اینترتینمنت ویکلی، رایان جانسون؛ کارگردان فیلم Knives Out 2 برای اجرای بهتر بازیگران و اخت شدن آن‌ها با نقشی که در فیلم ایفا می‌کنند مهمانی‌هایی با تم قتل و معما برگزار می‌کرده و از بازیگران خواسته تا در آن‌ها شرکت داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:۷ سوالی که سریال Money Heist باید در بخش دوم فصل ۵ به آن‌ها پاسخ دهدمعماهایی که سرانجام باید حل شوند
۷ سوالی که سریال Money Heist باید در بخش دوم فصل ۵ به آن‌ها پاسخ دهد

فیلم بعدی فرنچایز «چاقوکشی» که با عنوان Glass Onion: A Knives Out Mystery شناخته می‌شود اخیرا در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) به نمایش در آمد و با نقدهای مثبت تماشاگران از آن استقبال شد. حال جنل مونِی (janelle monáe)؛ یکی از بازیگران این فیلم طی مصاحبه‌ای با رسانه اینترتینمنت ویکلی اعلام داشته کارگردان این عنوان یعنی رایان جانسون راه منحصربه‌فردی برای معرفی حال و هوای فیلم و جذب بازیگران به نقشی که ایفاگر آن هستند یافته است.

طبق گفته مونِی، جانسون آخر هفته‌ها مهمانی‌هایی با تم قتل و معما برگزار کرده که بسیار به جنایت‌هایی که در فیلم رخ داده‌اند شبیه بوده است. او در ادامه گفت:

تو طول ساخت این فیلم جنایی معمایی ما هر آخر هفته، شنبه‌ها مهمونی‌های جنایی معمایی داشتیم. رایان یه یادداشت دست‌نویس برای هممون می‌فرستاد.

janelle monáe؛ یکی از بازیگران فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

گرچه به طور دقیق مشخص نیست این بازی‌ها چه چیزی را شامل شده یا کدام بازیگران در آن حضور داشته‌اند، مونِی از آن به عنوان فرصتی برای پیوند خوردن بازیگران و دست‌اندرکاران و تجربه‌ای یک‌نواخت‌تر یاد کرد. او همچنین به ستایش بازیگران و صدالبته جانسون پرداخت و در ادامه صحبت‌هایش نیز به تاثیر بسزای این فعالیت اشاره داشت.

فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery ادامه داستان بنویت بلانک را بازگو می‌کند که به یک جزیره خصوصی در مدیترانه می‌رود تا از یک معمای جدید پرده‌برداری کند. این جزیره خصوصی متعلق به مایلز برونِ میلیاردر (ادوارد نورتون) است که پس از برگزاری مهمانی و قتل یکی از دوستان برون در پایان آن، بلانک یک بار دیگر مهارت‌های کارآگاهی خود را به کار می‌گیرد تا قاتل را از میان شخصیت‌ها پیدا کند.

فیلم سینمایی Glass Onion: A Knives Out Mystery پس از اکران محدود در سینماها قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی ۱۴۰۱) از طریق نتفلیکس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:زنان به یاد ماندنی سینمای ایرانزنان سرزمین سینمای من
زنان به یاد ماندنی سینمای ایران


بهترین مینی سریال‌هایی که می‌تونین ببینین!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا