رمز ارز

افزایش پرداخت‌های روزمره با ارزهای دیجیتال در سراسر جهان!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هولدرهای شیبا اینو، کاردانو و سایر ارزهای دیجیتالی که در بایننس کارت (Binance Card) پشتیبانی می‌شوند، اکنون می‌توانند از محل خریدهای نقدی خود با این رمزارزها، هشت درصد بازگشت نقدی داشته باشند. این خدمات برای بیش از ۹۰ میلیون کاربر مسترکارت در سراسر جهان و در خریدهای نقدی و آنلاین، ارائه می‌شود.
در ابتدای ماه آگوست بود که بایننس، شیبا اینو، ریپل و اولانچ را به لیست ارزهای دیجیتال مورد حمایت خود در سرویس بایننس کارت اضافه کرد. این لیست در حال حاضر شامل ۱۱ ارز دیجیتال دیگر یعنی بیت کوین، BUSD، USDC، تتر، کاردانو، اتریوم، BNB، مانا، سولانا، دات و SXP نیز می‌شود.
همچنین، اواخر ماه گذشته، طرح آزمایشی راه‌اندازی این سرویس در آرژانتین طی یک همکاری بین بایننس و مسترکارت، برای پر کردن شکاف بین خرید با ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات در این کشور انجام شد.
یکی دیگر از آخرین پیشرفت‌ها در این زمینه را نیز هتل فوق لوکس Palazzo Versace Dubai در دبی رقم زده که اکنون، امکان پرداخت هزینه خدمات خود با ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. دیگر هتل لوکس این شهر، یعنی Jaddaf Waterfront نیز امکان پرداخت با انواع ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، شیبا و BNB‌ را فراهم کرده است. این امکان عمدتا تنها در پرداخت‌های حضوری میسر شده، اما قرار است به‌زودی پرداخت‌های آنلاین را نیز شامل شود.
در دنیای لوکس مد نیز تاکنون برندهای ساعت معتبری مانند TAG Heuer، Hublot و Breitling و نیز برند لباس Gucci از پرداخت با ارزهای دیجیتال استقبال کرده‌اند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا