بازی

واکنش‌های اولیه نسبت به فیلم Knives Out 2 بسیار مثبت بوده است

واکنش‌های اولیه نسبت به فیلم Knives Out 2 بسیار مثبت بوده است

فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) امسال به نمایش در آمد. این عنوان که دنباله‌ای بر فیلم «چاقوکشی» محصول ۲۰۱۹ میلادی است، بسیار مورد تحسین قرار گرفت و به‌نظر می‌رسد واکنش‌های اولیه نسبت به فیلم Knives Out 2 بسیار مثبت بوده است.

مطلب پیشنهادی:۷ انیمه به سبک سریال Squid Game که باید تماشا کنیدتجربه‌هایی شبیه به بازی مرکب در دنیای انیمه
۷ انیمه به سبک سریال Squid Game که باید تماشا کنید

مدتی بعد از موفقیت‌های مختلف فیلم Knives Out در جشنواره‌های سینمایی و فروش نسبتا خوبش (بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در مقابل بودجه ۴۰ میلیون دلاری) بود که فهمیدیم نتفلیکس با کارگردان فیلم؛ رایان جانسون بر سر ساخت ۲ دنباله برای این عنوان مذاکره می‌کند.

زمان زیادی نگذشت که ساخت فیلم تایید و عنوان رسمی آن نیز Glass Onion: A Knives Out Mystery نام گرفت. حال در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ که از تاریخ ۸ الی ۱۸ سپتامبر به مدت ۱۰ روز در جریان است این عنوان به نمایش گذاشته شده و تحسین تماشاگران را به همراه داشته است.

فیلم چاقو کشی
پوستر فیلم Knives Out 2

منتقد رسانه ورایتی با دادن امتیاز ۸۰ از ۱۰۰ به فیلم می‌نویسد:

آیا Glass Onion از فیلم قبلی بهتر است؟ صرفا نه ولی بزرگ‌تر، پررنگ‌تر و حتی پیچیده‌تر (از قبل) است. کریگ می‌داند چگونه با تاثیرگذاری خاصی روی شما (مخاطب) به ایفای نقش بپردازد و مظنوین نیز گاها بی‌آزار و گاهی نیز خطرناک به‌نظر می‌رسند. با این حال برای فیلمی که پر از سورپرایزهای گوناگون است فاش شدن هویت قاتل چیزی است که همانند قبل، آن حس را ایجاد نمی‌کند.

همچنین استیون وینتراب؛ سردبیر Collider طی توییتی نوشت:

فیلم Glass Onion به کارگردانی رایان جانسون پر از سورپرایزهایی است که هیچ‌کس نمی‌داند. این فیلم بسیار متفاوت از عنوان قبلی اما به همان اندازه محشر و بسیار بامزه (خنده‌دار) است؛ یک موفقیت بزرگ برای نتفلیکس.

فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery ادامه داستان بنویت بلانک را بازگو می‌کند که به یک جزیره خصوصی در مدیترانه می‌رود تا از یک معمای جدید پرده‌برداری کند. این جزیره خصوصی متعلق به مایلز برونِ میلیاردر (ادوارد نورتون) است که پس از برگزاری مهمانی و قتل یکی از دوستان برون در پایان آن، بلانک یک بار دیگر مهارت‌های کارآگاهی خود را به کار می‌گیرد تا قاتل را از میان شخصیت‌ها پیدا کند.

فیلم سینمایی Glass Onion: A Knives Out Mystery پس از اکران محدود در سینماها قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی ۱۴۰۱) از طریق نتفلیکس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:چرا سریال Squid Game محبوب‌ترین اثر نتفلیکس شده است؟واکاوی شیوع ویروس گونه‌ چند بازی کودکانه!
چرا سریال Squid Game محبوب‌ترین اثر نتفلیکس شده است؟


بهترین مینی سریال هایی که می‌تونین ببینین!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا