بازی

شایعه: بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West به زودی معرفی می‌شود

شایعه: بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West به زودی معرفی می‌شود

تقریبا یک سال از عرضه بازی هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) گذشته و این احتمال وجود دارد که به زودی از بسته الحاقی آن رونمایی شود. 

Horizon Forbidden West یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود که توانست به خوبی موفقیت‌های نسخه اول را تکرار کند. اکنون یک لیکر معتبر به نام اسنیچ (Snitch) به معرفی بسته الحاقی این بازی در آینده نزدیک اشاره کرده است. او تصویری در توییتر منتشر کرده که نشانه‌هایی از هورایزن فوربیدن وست دارد و خیلی‌ها آن را نشانه DLC‌ می‌دانند.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، بسته الحاقی بازی می‌تواند ما را به منطقه سواحل سوزان (Burning Shores) ببرد. در کمپین داستانی چند بار به این منطقه در جنوب نقشه اشاره می‌شود، اما بازیکنان امکان سفر به آنجا را ندارند. باید اشاره کنیم که استودیو گوریلا گیمز برای نسخه قبلی نیز یک بسته الحاقی بزرگ طراحی و عرضه کرده بود.

اشاره به بسته الحاقی بازی Horizon

گوریلا گیمز در حال حاضر روی چند پروژه مختلف کار می‌کند که یکی از آن‌ها دنباله Horizon Forbidden West و دیگری بازی جدیدی از هورایزن در سبک MMORPG (با همکاری شرکت کره‌ای NCSoft) است. باید به Horizon: Call of the Mountain نیز اشاره کنیم که برای PSVR2 منتشر می‌شود.

همچنین سریالی بر اساس سری بازی هورایزن در دست ساخت قرار دارد. این سریال با نام Horizon 2074 در دو خط زمانی مختلف جریان دارد و به موازات بازی‌ها جلو می‌رود. یکی از اهداف Horizon 2074 این است که به نوعی دیگری اتفاقات بازی‌ها را توضیح دهد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok


بازی کردن تو چین چه شکلیه؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا