بازی

Asmongold اکنون پربیننده‌ترین استریمر توییچ است

Asmongold اکنون پربیننده‌ترین استریمر توییچ است

xQc از سال ۲۰۲۰ تاکنون به عنوان پربیننده‌ترین استریمر توییچ شناخته می‌شده، هرچند که هر ماه از سال را در رتبه اول به پایان نرسانده است. استریمرهای غیرانگلیسی‌زبانی از جمله Gaules، auronplay، ibai، و loud_coringa دنبال‌کنندگان قابل‌توجهی داشتند و رویدادهایی از جمله ماراتن خیریه Fextralife، مسابقات قهرمانی جهانی League of Legends و The International در ماه‌های مختلف رتبه اول را به دست آورده بودند. با این حال به نظر می‌رسد xQc یک بار دیگر موقعیت خود را در صدر توییچ از دست داده، این بار توسط همکار انگلیسی‌زبان خود Asmongold.

البته Asmongold نیز عنوان «پربیننده‌ترین استریمر توییچ» را در چند هفته گذشته از استریم‌های معمول و همیشگی به دست نیاورده است. برگزاری یک رویداد دیگر که البته مربوط به بازی‌های ویدیویی نبوده، منجر به صعود او شده است. پخش محاکمه افترای جانی دپ علیه امبر هرد منجر به افزایش چشمگیر بینندگان Asmongold شده، چرا که این استریمر توییچ مقدار قابل توجهی از زمان خود را صرف تماشای دادگاه و اظهار نظر در مورد اتفاقات آن می‌کرده است.

مطلب پیشنهادی:چطور از دست تبلیغات توییچ خلاص شویم؟از تبلیغات آزار دهنده در امان بمانید
چطور از دست تبلیغات توییچ خلاص شویم؟

طی ماه گذشته، بازدیدکنندگان توییچ Asmongold از نظر ساعت تماشا ۹۶٪ افزایش داشته است. طی سه روز گذشته، در اوج دادگاه دپ علیه هرد، بینندگان او به میزان خیره‌کننده ۵۶۲ درصد افزایش یافت و در مجموع ۳.۸ میلیون ساعت استریم او را تماشا کردند. در طول این سه روز، Asmongold با مجموع ۴۴۸ هزار بیننده، بیشترین بازدید را در توییچ داشت. اوج زمانی بود که او شاهد اعلام حکم هیئت منصفه بود.

کسب رتبه برتر از نظر ساعات تماشای توییچ مطمئنا یک موفقیت چشمگیر به حساب می‌آید، اما به هیچ‌وجه تضمین نمی‌کند که Asmongold این سطح از توجه را در آینده حفظ کند چرا که دادگاه به پایان رسیده است. با این وجود، این یک دستاورد عالی است. Asmongold در چند روز گذشته توانست بیش از دو برابر ساعاتی که بینندگان مشغول تماشای استریم xQc بودند، به بینندگان خود اضافه کند.

توییچ

بخشی از دلیل اینکه پوشش دادگاه دپ علیه هرد جذاب بوده، کمبود بازی‌های ویدیویی بزرگ جدید برای بازی کردن بوده است. بدون هیچ عنوان مهمی در دسترس، استریمرها شروع به تماشای محاکمه کردند که متوجه شدند بسیار موفقیت‌آمیز است. این موضوع نشان می‌دهد که حتی استریمرهای توییچ که همیشه بر انجام بازی‌های مختلف تمرکز دارند، می‌توانند با استریم ماجراهای جنجالی فرهنگ عامه، بینندگان زیادی داشته باشند.

از روز جمعه، Asmongold به استریم بازی‌های ویدیویی بازگشت و کار خود را با بازی Diablo Immortal نسخه موبایلی فرنچایز محبوب ARPG آغاز کرد. با وجود اینکه این عنوان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای متعدد به خودی خود بحث‌برانگیز است، اما بعید است که آمار و ارقام دادگاه جانی دپ در برابر امبر هبرد را برای او به ارمغان بیاورد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید میکروفن حرفه‌ای برای تولید محتوا و استریمبازار تولید محتوا، داغ‌تر از همیشه
راهنمای خرید میکروفن حرفه‌ای برای تولید محتوا و استریم


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا