بازی

منبع الهام استودیو آرکین برای ساخت بازی Redfall چیست؟

منبع الهام استودیو آرکین برای ساخت بازی Redfall چیست؟

ردفال (Redfall) تا چند ماه دیگر به بازار عرضه می‌شود و اکنون استودیو آرکین به صحبت درباره منبع الهام خود برای این بازی پرداخته است. 

 سابقه استودیو آرکین در ساخت عناوینی مثل دث لوپ، Dishonored و Prey باعث شده که  Redfall یکی از مورد انتظارترین بازی ها ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ باشد. گیم‌پلی کو-آپ ردفال با الهام از عناوینی مثل دیابلو، Borderlands و Dungeons & Dragons طراحی شده تا تجربه آن در کنار دوستان لذت بخش باشد.

مطلب پیشنهادی:دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارددسته گلی که صداپیشه اصلی به آب داد
دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارد

با وجود اینکه ردفال اولین بازی چند نفره و کو-آپ آرکین محسوب می‌شود، اما همچنان DNA استودیو در آن دیده می‌شود. ریکاردو بر (Ricardo Bare)، کارگردان خلاق Redfall، به تازگی در مصاحبه با GamesRadar درباره منابع الهام استودیو صحبت کرده و گفت که لذت از تجربه دیگر عناوین در کنار اعضای استودیو برای آن‌ها بسیار مهم بوده است.

تجربه بازی‌هایی مثل نسخه اول و دوم دیابلو و Borderlands در کنار دوستان برای ریکاردو بر همیشه لذت بخش بوده است. از این رو او به این فکر افتاد که چنین عنوانی را در سبک و سیاق خود آرکین توسعه دهد. از طرف دیگر کارگردان اصلی بازی از D&D به عنوان منبع اصلی الهام خود برای ساخت ردفال نام برده است. 

بازی Redfall

در بازی Redfall بازیکنان مقابل خون‌آشام‌هایی قرار می‌گیرند که شهر جزیره‌ای ردفال را تسخیر کرده‌اند. شما از طریق کاتسین‌ها قرار است بیشتر با چهار شخصیت بازی آشنا شوید. داستان بازی نیز از دید شخصیتی که انتخاب کرده‌اید روایت می‌شود و ترکیب مختلف دو شخصیت می‌تواند روی روایت داستان تاثیرگذار باشد. 

Redfall در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا