بازی

وزیر ارشاد: عوامل فیلم برادران لیلا تنبیه می‌شوند

وزیر ارشاد: عوامل فیلم برادران لیلا تنبیه می‌شوند

فیلم «برادران لیلا» یکی از نمایندگان کشور ما در جشنواره فیلم کن است، که ظاهرا به خاطر عدم دریافت مجوز از سوی وزارت ارشاد جریمه خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند

در این فیلم، خانواده‌ای ایرانی که روزی سرافراز بوده اما حالا وضعیت رقت‌ انگیزی را سپری می‌کند، در آستانه فروپاشی به سر می‌برد. تنها کسی که جلوی این فروپاشی را می‌گیرد خواهر با اراده خانواده است که از تکیه کردن به مردان خانواده برای انتخاب آینده‌اش خسته شده. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر این اثر، درباره فیلم عنکبوت مقدس نیز اظهار نظر کرد: 

فیلم برادران لیلا بدون دریافت مجوز اکران به جشنواره کن رفت و عوامل آن به دلیل عدم رعایت قانون مشمول ضوابط تنبیهی می‌شوند.

عنکبوت فیلمی مشمئزکننده، زشت و غیر واقعی است و حضور این فیلم در جشنواره کن یک انتخاب غلط، سیاسی و جهت‌دار برای نشان دادن یک چهره سیاه از جامعه ایرانی است.

عوامل فیلم عنکبوت مقدس هم مقیم خارج از کشور هستند و اگر داخل کشور بودند برنامه تنبیهی روی آن‌ها اعمال می‌شد و اگر عناصری در داخل کشور با این فیلم موهن همکاری کرده باشند، مشمول مجازات‌های تنبیهی سازمان سینمایی خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

ترانه علی دوستی در برادران لیلا

برادران لیلا توانسته در جشنواره فیلم کن درخشش قابل توجهی داشته باشد، اما در داخل کشور از سوی مقامات توبیخ می‌شود. ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، محمد علی محمدی و سعید پورصمیمی تیم بازیگری این فیلم را تشکیل می‌دهند. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را نیز سعید روستایی، فیلم‌ساز جوان و آینده‌دار ایرانی، برعهده داشت. 

برادران لیلا هنوز در سینمای ایران اکران نشده، ولی مطالعه مطلب «نقد فیلم برادران لیلا – درخشش علیدوستی در جشنواره کن» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا