رمز ارز

شکار ۳۰۰ میلیاردی یک نهنگ، نرخ سوختن شیبا را افزایش داد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک نهنگ ناشناس، بیش از ۳۰۰ میلیارد شیبا را تصاحب کرده است. پس از افزایش چشمگیر حجم معاملات توسط این نهنگ، نرخ سوزاندن این توکن میم، به‌شدت افزایش یافت.
بر اساس آمارهای Shibburn، تعداد ۱۷۰ میلیون توکن شیبا سوزانده شده‌اند که این تعداد، نسبت به تعداد روز گذشته، ۲۵۰ درصد افزایش داشته است. افزایش تعداد کوین‌های سوخته شده با افزایش قیمت این ارز دیجیتال، ارتباط مستقیم دارد.
در ۵۰ روز گذشته، ارزش شیبا اینو بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است. به همین دلیل، توجه بسیاری از نهنگ‌ها به این رمزارز جلب شده و به طرز چشمگیری شروع به خرید این ارز کرده‌اند. همین اتفاق می‌تواند به افزایش قیمت بیشتر شیبا دامن بزند.
پیش از این، انتشار کارت شیبا اینو، دلیل اصلی نرخ سوختن بالا در بازار بود؛ زیرا مکانیسم سوزاندن جدیدی را به اکوسیستم این توکن اضافه می‌کرد. به این صورت که، هر بار شخصی با این کارت خرید کند، مقدار کمی از توکن‌ها را می‌سوزاند.
نهنگ‌ها همچنین می‌توانند با انتقال توکن‌ها به یک آدرس مسدود که قابل استفاده نیست، مشارکت مستقیمی در سوزاندن شیبا اینو داشته باشند.
با این حال، شیبا اینو نتوانست از سطح مقاومت مهمی که پیش‌بینی می‌شد، عبور کند و کمبود حجم معاملات و جریان ورودی به بازار، قیمت این توکن را به الگوی پرچمی ۵۰ روز گذشته بازگرداند. در حال حاضر، این ارز با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۲۴۳ دلار معامله می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا