رمز ارز

حمایت غافلگیرکننده خالق اتریوم از اوکراین در برابر روسیه!

زمان مطالعه: دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق و بنیان‌گذار اتریوم، دیروز با حضور خود در نشست تکنولوژی کیف به نام Kyiv Tech Summit و اعلام حمایت خود از اوکراین، همه را غافلگیر کرد.
با وجود اینکه بوترین در روسیه متولد شده و در سال ۲۰۱۷ نیز با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره اتریوم ملاقات و گفتگو داشته، سال‌هاست که از سیاست‌های دولت حاکم بر کشور خود و همچنین جنگ آن با اوکراین، انتقاد کرده است. این بازدید غیرمنتظره، درست در زمانی اتفاق می‌افتد که ادغام اتریوم، تنها چند روز با اجرایی شدن آن فاصله دارد.
بوترین در سخنرانی خود در این نشست گفت که اوضاع اوکراین را از زمان شروع جنگ از نزدیک دنبال می‌کند و در این نشست برای این حاضر شده تا به اوکراینی‌ها بگوید، افراد زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال واقعا به آنها اهمیت می‌دهند و از آنها حمایت می‌کنند.
این کنفرانس، ۳۰ کارشناس فناوری را گرد هم آورده بود که برجسته‌ترین آن‌ها بوترین و دو مقام دولتی، میخایلو فدوروف (معاون نخست‌وزیر کشور و وزیر تحول دیجیتال در امور توسعه فناوری اطلاعات) و الکس بورنیاکوف، معاون فدوروف، بود.
بوترین که کمک‌های مالی زیادی به اوکراین در زمان جنگ کرده، همچنین گفت که آمده است تا ببیند مردم در اوکراین در حال انجام چه پروژه‌هایی هستند و در زمینه بلاکچین، وب ۳ و اتریوم چه فرصت‌هایی برای آنها وجود دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا