بازی

طرفداران از سریال The Last of Us لذت خواهند برد

طرفداران از سریال The Last of Us لذت خواهند برد

همانطور که می‌دانید سریال لست آو آس (The Last of Us) برای شبکه HBO در دست ساخت قرار دارد و همه چیز به یک اقتباس بسیار خوب از این سری بازی اشاره دارد. 

سازندگان سریال The Last of Us به بازی‌های ساخته شده توسط ناتی داگ وفادار هستند، ولی این اثر یک داستان جدید را روایت می‌کنند. لامار جانسون (Lamar Johnson)، بازیگر  نقش هنری، که برای تبلیغ فیلم جدید خود با اسم Brother با سایت کلایدر مصاحبه‌ای داشت، کمی هم درباره سریال لست آو آس صحبت کرد. 

آن‌ها قطعا این آی‌پی را جدی می‌گیرند تا مطمئن شوند که طرفداران واقعا به آنچه می‌خواهند برسند. اقتباس‌ها همیشه سخت هستند، اما من فکر می‌کنم که تیم پشت این کار واقعا به بازی و شخصیت‌ها اصلی اهمیت می‌دهند. من فکر می‌کنم که طرفداران واقعا سریال را دوست خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Usشکست و جبران
تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Us

سریال Last of Us

تیم بازیگری این سریال علاوه‌بر پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsay)  شامل گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی، مرل دانتریج (Merle Dandridge) در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل می‌شود. کارگردان و خالق این سری، نیل دراکمن، نیز در ساخت این سریال نقش دارد. 

کیوان وودارد (Keivonn Woodard) نیز نقش سم، برادر هنری، را بازی می‌کند. کانتمیر بالاگو (Kantemir Balagov)، علی عباسی و یازمیلا ژبانیچ دیگر اعضای تیم کارگردانی The Last of Us هستند. بلا رمزی نیز ماه پیش گفته بود که سریال لست آو اس خیلی به بازی وفادار است.


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا