رمز ارز

حامی بزرگ بیت کوین، متهم به فرار مالیاتی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارل راسین، دادستان کل ناحیه کلمبیا در ایالات متحده، اعلام کرده است که دفتر او از شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) و یکی از بنیانگذاران آن، یعنی مایکل سیلور، به اتهام فرار مالیاتی شکایت کرده است.
راسین شکایتی را علیه مایکرواستراتژی و مدیرعامل قبلی آن، مایکل سیلور تنظیم کرده و مدعی شده که او هرگز مالیات بر درآمد واشینگتن، دی.سی. را پرداخت نکرده و شرکت وی توطئه کرده است تا به او در فرار از پرداخت مالیات، کمک کند.
به گفته دفتر دادستان کل، سیلور بیش از 25 میلیون دلار مالیات را بابت درآمدی که در دوران اقامت خود در واشینگتن، دی.سی. به دست آورده بود، بدهکار است، اما جریمه‌های مدیرعامل سابق و مایکرواستراتژی ممکن است بیش از 100 میلیون دلار باشد. به گفته راسین، این اتهامات تصمیم شورای منطقه کلمبیا است.
دفتر دادستان کل بر اساس قانون اصلاح‌شده دارای اختیارات اجرایی است و گفته می‌شود این اختیار را دارد که سه برابر مبلغ مالیات بدهی (75 میلیون دلار) را اعمال کند. بر اساس قوانین DC، افرادی که برای حداقل 183 روز در طول سال در این منطقه اقامت دارند، ملزم به پرداخت مالیات خواهند شد.
در ایالات متحده، بسیاری از افراد با دارایی خالص بالا می‌توانند با کارشناسان حقوقی مشورت کرده و از خلاهای موجود برای کاهش بار مالیاتی خود سوءاستفاده کنند که منجر به انتقاد بسیاری از قانون‌گذاران و ساکنان ایالات متحده شده است.
در 2 آگوست، سیلور اعلام کرد که از سمت مدیرعاملی مایکرواستراتژی کناره‌گیری کرده است، شرکتی که او در تاسیس آن در سال 1989 نقش موثری داشت.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا