بازی

بخش چندنفره به بازی Assassin’s Creed باز می‌گردد

بخش چندنفره به بازی Assassin’s Creed باز می‌گردد

رویداد Ubisoft Forward شب گذشته برگزار شد و طی آن شاهد رونمایی از چندین بازی مختلف از فرانچایز Assassin’s Creed بودیم. 

این شرکت قصد دارد بخش چندنفره را به سری بازی Assassin’s Creed بازگرداند تا یک هاب (hub) مرکزی برای دیگر پروژه‌ها باشد. در حال حاضر اسم پروژه Infinity را برای این بازی انتخاب شده و شما می‌توانید صحبت‌های مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، تهیه کننده اجرایی یوبیسافت، را در زیر بخوانید:

Infinity یک بازی نیست. در آینده تنها نقطه ورود طرفداران ما به فرانچایز Assassin’s Creed خواهد بود. Infinity قرار است مرکزی باشد که تمام تجربیات مختلف ما و بازیکنان را به روش‌های معنی داری با هم متحد می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

بازی Assassin’s Creed

تیم سازنده Infinity قصد دارد بخش چند نفره این سری را دوباره زنده کند که آخرین بار در Assassin’s Creed Black Flag از آن استفاده شده بود. بلک فلگ یک نسخه متفاوت ولی همچنان محبوب از این سری بود که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد. پروژه Infinity هنگام عرضه یک محصول کامل نخواهد بود و با گذشت زمان تکامل پیدا می‌کند. 

یک سوال مهم برای طرفداران به وجود می‌اید و پروژه اینفینیتی واقعا چیست؟ به نظر می‌رسد که با یک لانچر قابل تعامل طرف باشیم که پلی میان دیگر نسخه‌های Assassin’s Creed خواهد بود. در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه Assassin’s Creed Infinity مشخص نیست ولی احتمالا در سال ۲۰۲۵ به بازار منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورسعاقبت مردن در کنار وایکینگ‌ها
سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورس


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا