رمز ارز

ظهور شیبا اینوی جدید در بازار؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم رکود کلی بازار ارزهای دیجیتال، یک میم کوین مبتنی بر اتریوم طی یک ماه گذشته سودهای زیادی به دست آورده است. شایعه شده که این میم کوین توسط توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB) ایجاد شده است.
بر اساس داده‌های بازار، ارز دیجیتال Dejitaru Tsuka با نماد اختصاری TSUKA، از ابتدای ماه آگوست بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته و قیمت آن از ۰٫۰۲۴ دلار به ۰٫۰۹۹ دلار افزایش یافته است.
ارز دیجیتال Dejitaru Tsuka خود را به عنوان یک جامعه غیرمتمرکز متمرکز بر مراقبه، تأمل و تحقیق معرفی می‌کند. به گفته برخی از اعضای جامعه، ریوشی (Ryoshi)، خالق و توسعه‌دهنده شیبا اینو، مغز متفکر Dejitaru Tsuka است.
به گفته علاقه‌مندان به شیبا، برخی از نوشته‌هایی که ریوشی در مورد شیبا استفاده می‌کرد، در وبلاگ Dejitaru Tsuka نیز استفاده شده است. برای صفحه Dejitaru Tsuka در وبگاه Medium نیز از همان تصویر پروفایل توییتر ریوشی استفاده شده و ریوشی، تنها حسابی است که Dejitaru Tsuka در توییتر دنبال می‌کند.
اعضای انجمن TSUKA همچنین نسخه‌ ویرایش‌شده پیام‌های بلاکچین ریوشی را در یک پست Medium نوشتند که این موضوع نیز ادعاهای مربوط به توسعه این رمزارز جدید توسط ریوشی را قوت بخشیده است.
لازم به ذکر است که شیبا یکی از دارایی‌های رمزارزی با بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۱ بود که در حال حاضر و حتی پس از افت قابل‌توجه از اوج تاریخی خود، قیمت آن همچنان بیش از ۲۳ میلیون درصد از نوامبر سال ۲۰۲۰ بیشتر است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا