رمز ارز

تصویب شد: شبکه هلیوم به سولانا منتقل می‌شود!

زمان مطالعه: دقیقه

اعضای جامعه هلیوم به انتقال این شبکه وای‌فای غیرمتمرکز از بلاکچین خود به بلاکچین سولانا، رای مثبت دادند.
طبق گزارش‌ها، این رأی‌گیری صبح روز پنج‌شنبه به پایان رسید و طبق نتایج آن، حدود ۸۱ درصد به مهاجرت این شبکه، رای مثبت دادند. شرکت‌کنندگان برای شرکت در رأی‌گیری باید توکن هلیوم را استیک می‌کردند.
برای تصویب این تصمیم به دوسوم آرا نیاز بود که حدود ۶۱۷۷ نفر با استیک کردن بیش از ۱۲ میلیون HNT به آن رای مثبت دادند و حدود ۱۲۷۰ کاربر، رای منفی ثبت کردند.
توسعه‌دهندگان هلیوم، مهاجرت به سولانا را برای بهبود مقیاس‌پذیری این پروتکل از طریق تراکنش‌های کارآمدتر، پیشنهاد داده‌اند. در همین راستا، اسکات سیگل، مدیرعامل بنیاد هلیوم، می‌گوید:

همکاری با بلاکچین سولانا به ما این امکان را می‌دهد تا تلاش‌های خود را بر روی مقیاس‌سازی شبکه متمرکز کنیم و نه مدیریت خود بلاکچین.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

طی این مهاجرت، توکن‌های HNT، MOBILE و IOT شبکه هلیوم در شبکه سولانا منتشر می‌شوند که همچنان توکن‌های اکوسیستم هلیوم خواهند بود. پس از تکمیل انتقال، نسخه جدیدی از برنامه کیف پول هلیوم نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی کیف پول فعلی خود به برنامه جدید دسترسی پیدا کنند. دارندگان HNT همچنین می‌توانند از کیف پول‌های دیگر اکوسیستم سولانا مانند Phantom یا Solflare نیز استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا