رمز ارز

کره جنوبی به دنبال تصرف متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مقامات سئونگنام (Seongnam)، یکی از شهر‌های کره جنوبی، اعلام کرده‌اند که قصد دارند شهر خود را به صورت دیجیتالی در دنیای متاورس بازآفرینی کنند و به شهروندان امکان دسترسی به اطلاعات و خدمات شهری را با استفاده از شناسه‌های مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بدهند.
این طرح، افزایش روزافزون پروژه‌هایی را در کره جنوبی نشان می‌دهد که هدف آنها، تبدیل این کشور به مرکز جهانی Web3 و متاورس است. در اوایل ماه جاری، دولت کره جنوبی اعلام کرد که به عنوان بخشی از این طرح، قانون ارتقای صنعت متاورس را برای کمک به ارتقای این صنعت معرفی خواهد کرد.
در همین راستا، مقامات شهر سئونگنام، طرح‌هایی را برای بازآفرینی شهر در متاورس ارائه کرده‌اند. این پروژه Metaverse Special City Seongnam نام دارد و قرار است در نیمه اول سال 2023 تکمیل شود. کار بر روی شهرداری متاورسی به زودی آغاز شده و ساخت آن نیز از اوایل ماه آینده آغاز خواهد شد.
یکی از اجزای اصلی این پیشنهاد، این است که شهروندان می‌توانند از طریق توکن شهروندی به خدمات و اطلاعات کلیدی دسترسی داشته باشند. جزئیات کامل در مورد این جنبه از پیشنهاد هنوز فاش نشده است.
این خبر تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که مقامات سئول، راه‌اندازی مرحله اول شهر متاورسی خود را تایید کردند. در حالی که این طرح از نظر وسعت بسیار بزرگ است، اما در ابتدا با بازسازی مجازی تالار شهر سئول یعنی سئول پلازا، آغاز به کار خواهد کرد. انتظار می‌رود که این پروژه در اوایل نوامبر اجرا شود.
در حالی که گسترش محیط‌های مجازی در کره جنوبی فرصت‌های تجاری خوبی را ارائه می‌دهد، اما باید در نظر داشت که این یک برنامه بدون ریسک نیست و مرزهای جدید، همیشه درها را به روی جرایم جدید باز می‌کنند.

منبع بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا