رمز ارز

محصولات ورزشی پوما را در متاورس بخرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای گذشته، پوما (Puma)، یکی از برندهای ورزشی پیشرو در جهان، از راه‌اندازی “Black Station”، اولین تجربه متاورسی تعاملی خود در هفته مد نیویورک، خبر داد.
طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت، Black Station به مقصدی پویا برای بازدید تبدیل می‌شود، جایی که کاربران پوما می‌توانند به روشی همه‌جانبه و تعاملی برای لذت بردن از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT‌) این برند، که عمدتاً مربوط به کالاهای ورزشی است، دسترسی داشته باشند.
در همین راستا، آدام پتریک، مدیر ارشد برند پوما، می‌گوید:

بیست سال پیش، Black Station خانه پوما بود و به آن اجازه داد تا خلاقانه‌ترین طرح‌های خود را به نمایش بگذارد و به همین دلیل، وبسایت را دوباره احیا کرد تا تعهد خود را به نوآوری دوباره جشن بگیرد. با توجه به مرزهایی که از نظر طراحی محصول و دیدگاه دیجیتال در حال پیشروی است، مناسب دانستیم که Black Station را به عنوان یک پورتال جدید برای کاوش دیجیتال در دنیای مد، لوازم ورزشی و آثار کلاسیک بازگردانیم.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

کاربران از لحظه‌ای که وارد وبسایت می‌شوند، می‌توانند یک لابی دیجیتال فوق واقعی با سه پورتال مجزا را برای تجربه کفش‌های ورزشی منحصربه‌فرد انتخاب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند مجوزهای NitroPass را برای دریافت NFT‌های مرتبط با محصولات فیزیکی که پس از پایان نمایشگاه Futrograde در نیویورک قابل دریافت هستند، ضرب کنند.
هیکو دسنس، مدیر خلاقیت جهانی و رئیس نوآوری پوما نیز می‌گوید:

تیم طراحان ما هنگام تصور این سبک‌های کفش، آزادی عمل زیادی داشتند. به آنها گفتیم محدودیتی وجود ندارد و در نتیجه، ما توانستیم خلاقیت آن‌ها را بدون محدودیت‌های معمول فرآیند تولید کفش‌مان در ختیار داشته باشیم.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Dune Analytics، نایکی (Nike) در جدول شرکت‌هایی که بیشترین سود را از فروش NFT برده‌اند، پیشتاز است و پس از آن، دولچه گابانا (Dolce & Gabbana) قرار دارد که حدود 23.67 میلیون دلار NFT فروخته است. آدیداس، یکی از اولین شرکت‌هایی که روی متاورس سرمایه‌گذاری کرده است، به دلیل مشکلاتی که در زمان عرضه کلکسیونش رخ داد، به سختی موفق به فروش 10 میلیون دلاری شد.
حقیقت این است که متاورس برای همه شرکت‌هایی که می خواهند فراتر از دنیای واقعی بروند، محیا است. تا جایی که برندهای بزرگ خودرو مانند شرکت فورد موتورز (Ford Motors) نیز از ثبت اختراع برای ورود به متاورس با موفق‌ترین مجموعه‌های خودرویی خود خبر داده‌اند.

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا