رمز ارز

استخدام متخصص توسعه کسب‌وکار ارزهای دیجیتال در بزرگ‌ترین بانک‌های دنیا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مگابانک جی‌پی مورگان (JPMorgan) به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود در بازار ارزهای دیجیتال است. بنابراین، به دنبال یک متخصص توسعه کسب و کار جدید در گروه پرداخت خود است تا مشتریان جدید را در وب 3، متاورس و ارزهای دیجیتال هدف قرار دهد.
جی‌پی مورگان که خدمات بانکی را برای صرافی رمزارزی Coinbase ارائه کرده است، در یک آگهی شغلی در LinkedIn برای جذب یک مدیر توسعه تجارت پرداخت، خاطرنشان کرد که این شرکت مشتاق است تجارت خود را در بانکداری تجاری و خدمات خزانه‌داری در فین‌تک، کریپتو و وب 3 توسعه دهد. این شرکت در فوریه 2022 اعلام کرده بود که شعبه‌ای را در متاورس دیسنترالند افتتاح کرده است.
طبق موارد موجود در آگهی شغلی فوق‌الذکر، فردی که استخدام خواهد شد، مسئول دسته‌بندی مشتریان شرکتی جدید برای طیف گسترده‌ای از محصولات، خدمات مالی، خزانه‌داری و سپرده‌گذاری خواهد بود.
در همین حال، شرکت خدمات مالی و بانکداری سیتی گروپ (Citigroup) نیز به دنبال استخدام یک رئیس مدیریت ریسک دارایی‌های دیجیتال است که نشان‌دهنده هدف استراتژیک آن برای حرکت به سمت خدمات ارز دیجیتال است.
در ماه آگوست، شرکت مدیریت ثروت مورگان استنلی (Morgan Stanley) هم به دنبال یک مدیر توسعه محصول برای تیم توسعه محصولات سرمایه‌گذاری شرکت بود که مسئول پشتیبانی بیش از 900 میلیارد دلار از دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت باشد.
مطمئناً، چنین آگهی‌های شغلی لزوماً به این معنی نیست که بانک‌ها با سرعتی سرسام‌آور به سمت فرصت‌های موجود در عرصه ارزهای دیجیتال جدید حرکت می‌کنند. به عبارتی، استخدام یک فرد تضمین نمی کند که یک محصول به بازار عرضه شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا