بازی

تریلر جدیدی از نسخه موبایلی بازی Rainbow Six منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از نسخه موبایلی بازی Rainbow Six منتشر شد [تماشا کنید]

یوبیسافت شب گذشته در حین برنامه Ubisoft Forward تریلر جدیدی از بازی Rainbow Six Mobile منتشر کرد که در آن فاز بتای عمومی بازی را برجسته کرد و کمی از گیم‌پلی آن را نیز به نمایش گذاشت.

تریلر نسخه موبایلی Rainbow Six اپراتورهای مختلف بازی، برخی از صحنه‌های گان‌پلی (Gunplay) و هرج و مرج کلی که از یک مسابقه معمولی انتظار دارید را نشان داد.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در فاز بتای محدود Rainbow Six Mobile در گوگل‌پلی پیش ثبت‌نام کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه آیا نسخه بتای محدود در iOS نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر، منتشر نشده است.

فاز بتای محدود از فردا ۱۲ سپتامبر آغاز خواهد شد و در کشورهای آمریکا، برزیل، کانادا، فیلیپین، مکزیک، سنگاپور و هند در دسترس خواهد بود.

Rainbow Six Mobile اولین بار در فروردین ماه معرفی شد. این بازی چند نفره 5vs5، با گیم‌پلی سبک مهاجمان در برابر مدافعان (Attackers vs Defenders) و بر اساس بازی محبوب رینو سیکس سیج خواهد بود. با نگاهی به تریلرها می‌توان که این بازی موبایلی تجربه‌ای نزدیک به Siege را ارائه خواهد داد.

هدف یوبیسافت نیز از توسعه نسخه موبایلی رینبو سیکس توقف بازی روی پی‌سی و کنسول‌ها نیست، بلکه کمپانی علاوه‌ بر جذب بازیکنان جدید می‌خواهد تجربه Siege در هر زمان و مکانی را ممکن کند.

Rainbow Six

در حال حاضر شاید ورژن رایگان موبایلی شبیه نسخه اصلی باشد، اما کم کم با گذشت زمان تکامل پیدا کرده و راه خودش را جدا می‌کند. جاستین سوان (Justin Swan)، کارگردان خلاق بازی، اعلام کرده بود:

اگر به بازی‌های کارتی نگاه کنید، شما می‌خواهید تمام کارت‌ها را جمع‌آوری کنید تا بتوانید بهترین کالکشن را بسازید، ما به اپراتورهای خود نیز به همین شکل نگاه می‌کنیم. شما می‌خواهید همه لوداوت‌های آن‌ها را دریافت کنید، می‌خواهید همه آیتم‌های مختلف مربوط به آن‌ها را پیدا کنید. ما همچنین قصد اضافه کردن سیستم پرک‌ها را به بازی داریم و هر اپراتور را می‌توان به سه پرک را تجهیز کرد. شما می‌خواهید همه این چیزها را جمع‌آوری و در رویدادهای زنده‌ای که آیتم جدید جایزه می‌دهند، شرکت کنید.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم


بازی هایی که بخاطر پول به قتل رسیدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا