عمومی

پیکسل واچ گوگل ظاهراً با یک‌ بار شارژ حداکثر ۲۴ ساعت دوام می‌آورد

پیکسل واچ گوگل پوشیدنی مورد انتظاری است و پیش‌بینی می‌شود کاربران بیشتری را به سمت استفاده از WearOS سوق دهد. جدید‌ترین گزارش 9to5Google به منبعی اشاره می‌کند که به عمر باتری پیکسل واچ می‌پردازد.

به گفته این منبع، پیکسل واچ گوگل با یک بار شارژ حداکثر یک روز دوام می‌آورد. این اعداد رسمی نیستند؛ زیرا ساعت هنوز عرضه نشده است؛ بنابراین شاید پس رونمایی، میزان ماندگاری باتری که رسماً اعلام می‌شود، تغییر کند.

تیزر پیکسل واچ گوگل

براساس گزارش دیگری از همان منبع، پیکسل واچ گوگل دارای باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود. فرض بر این است که این ظرفیت برای مدل پایه در نظر گرفته شده و ظرفیت باتری نوع LTE فرضی هنوز مشخص نیست. چندی پیش در گزارشی گفته شد که پیکسل واچ از تراشه‌ی قدیمی‌تر Exynos 9110 سال ۲۰۱۸ روی فرایند ده نانومتری استفاده می‌کند. ناگفته نماند که Exynos 9110 همان تراشه‌ای است که در گلکسی واچ اکتیو ۲ سامسونگ به‌ کار رفته بود.

  • جزئیات رم و حافظه ذخیره‌سازی پیکسل واچ گوگل منتشر شد

دوام باتری حداکثر یک روز با یک‌بار شارژ برای دستگاه‌های WearOS مدرن رایج است. ساعت‌های Gen 6 Fossil (مانند Skagen Falster Gen 6) برای هر بار شارژ بیشتر از یک روز دوام نمی‌آورند. بی‌شک دستگاه‌های WearOS مانند TicWatch Pro 3 Ultra تا مدت سه روز دوام خوبی دارند؛ اما از باتری بسیار قوی‌تر و ظاهری درشت‌تر بهره می‌برند.

پیش‌بینی می‌شود پیکسل واچ گوگل همراه‌ با پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در پاییز ۲۰۲۲ معرفی شوند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا