رمز ارز

راه‌اندازی توکن جدید اکوسیستم شیبا، به زودی!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس توییت حساب رسمی شیباسواپ، ضرب توکن BONE متوقف شده؛ چراکه عرضه فعلی آن از ۲۳۰ میلیون فراتر رفته است.
این حساب افزوده است: «حداکثر عرضه BONE، برابر با ۲۵۰ میلیون است و همیشه هم همین‌طور خواهد ماند». در ماه ژوئن، جامعه شیبا اینو تصمیم گرفت تا با رسیدن به ۲۳۰ میلیون توکن BONE، ضرب آن را متوقف کرده و ۲۰ میلیون توکن باقی‌مانده را برای اعتبارسنجی شیباریوم ذخیره کند.
شیباریوم برای عملکرد ایمن خود به ۲۰ میلیون BONE نیاز دارد که شامل جوایز اعتبارسنج‌ها و هزینه گس می‌شود. همچنین دلیگیتورها برای ایفای نقش‌های محول شده در بلاکچین به‌عنوان پاداش، BONE دریافت می‌کنند.
توکن BONE با همه اخبار مثبت اخیر، از جمله لیست شدن در صرافی‌ها و به پایان رساندن ماه آگوست با سود ۱۸۳ درصدی، در حال حاضر با ۲ درصد کاهش قیمت نسبت به روز قبل و با قیمت ۱٫۸۴ دلار مبادله می‌شود.
اکنون که ضرب BONE متوقف شده، چه چیزی به‌عنوان پاداش به کاربران داده می‌شود؟ توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو در یک پست وبلاگی، پاسخ این سؤال را داده است و ارز دیجیتال TREAT را معرفی کرده است.
توکن TREAT قرار است به‌زودی به‌عنوان بخشی از برنامه توسعه شیبا، وارد این اکوسیستم شود. از این پس، این ارز دیجیتال برای پاداش‌های متاورس، بازی‌های کارتی و همچنین ایجاد تعادل در شبکه شیبا استفاده خواهد شد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا