رمز ارز

حمله نهنگ‌ها به کاردانو؛ منتظر صعود قیمت باشیم یا ریزش؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با افزایش معاملات نهنگ‌های کاردانو، حجم معاملات ADA به بالاترین حد در 2 ماه گذشته رسید.

با ربات معامله کن!
با ربات تریدر والکس میتونی بدون هیچ دانشی سود کنی!


شروع

به گزارش سایت فاین بولد، کاردانو (ADA) با شتاب مثبت وارد سال 2023 شده و این موفقیتش را مدیون فعالیت‌های توسعه‌ای خود در سال 2022 است.

از 30 دسامبر، قیمت کاردانو بیش از 30٪ افزایش یافته است؛ زیرا معامله‌گران ارزهای دیجیتال بیشتری به آن علاقه‌مند شده‌اند؛ به ویژه در میان سرمایه‌گذاران بزرگ. طبق داده‌های Santiment در 9 ژانویه، از زمان شروع رالی، 28 آدرس جدید با 1 میلیون ADA یا بیشتر در شبکه ثبت شده است.

در واقع، از ابتدای سال 2023، با افزایش تعداد تراکنش، 28 آدرس کوسه و نهنگ جدید وجود داشته که 1 میلیون یا بیشتر ADA دارند.

تحلیل قیمت کاردانو

طبق گزارش‌ها، همان‌طور که دارایی‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) همچنان شاهد افزایش فشار خرید است، 1.5 میلیارد دلار سرمایه فقط در 24 ساعت به اکوسیستم کاردانو سرازیر شده است.

در زمان نگارش خبر، کاردانو در محدوده 0.317 دلار در نوسان است و در یک روز ۱.24 درصد کاهش داشته، اما همچنان 24.59 درصد در هفته گذشته رشد دارد.

پس از شکستن سطح مقاومت 0.30 دلار، این موقعیت می‌تواند به عنوان یک لنگر مهم در حرکت ADA برای بازپس‌گیری 0.50 دلار عمل کند. با این حال، اگر سرمایه‌گذاران شروع به فروش و کسب سود کنند، کاردانو همچنان با عدم اطمینان مواجه خواهد بود.

شایان ذکر است که ADA به طور کلی با بازار ارزهای دیجیتال حرکت کرده است. از این رو، روند افزایشی فعلی را می‌توان به دستاوردهای کوتاه‌مدت اخیر بازار نسبت داد و ممکن است تا پایان ژانویه ریزش داشته باشد. به عنوان مثال، الگوریتم‌های یادگیری ماشین در پلتفرم ردیابی کریپتو PricePredictions پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت ADA در 31 ژانویه 2023، در حدود 0.2756 دلار خواهد بود.

عوامل صعودی برای ADA

شتاب ADA ممکن است به دلایل مختلفی نسبت داده شود که گسترش شبکه یکی از مهم‌ترین آنها است؛ زیرا این پلتفرم شاهد رشد مداوم در قراردادهای هوشمند است. به عنوان مثال، تا 8 ژانویه، تعداد کل قراردادهای هوشمند پلوتوس 4803 مورد بود که فقط در ماه دسامبر سال 2022، تعداد 780 قرارداد هوشمند به آن اضافه شد.

علاوه بر این، در سه ماهه اول سال 2023 پیش‌بینی می‌شود که شاهد راه‌اندازی دو استیبل کوین در شبکه کاردانو باشیم: اولی استیبل کوین متمرکز USDA است که دارایی‌ای با پشتیبانی دلار آمریکا خواهد بود. دومی استیبل کوین مورد انتظار Djed است؛ توکنی که با همکاری شبکه Coti ایجاد شده است.

این خبر صرفاً جنبه آموزشی دارد و توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا