بازی

فیلم Rogue One: A Star Wars Story بار دیگر به سینماها بازمی‌گردد

فیلم Rogue One: A Star Wars Story بار دیگر به سینماها بازمی‌گردد

Fandango اعلام کرده که Rogue One: A Star Wars Story در اواخر ماه آگوست بار دیگر به سینماها بازخواهد گشت تا سریال جدید سرویس استریم دیزنی پلاس، Andor را تبلیغ کند.

این فیلم روز جمعه ۴ شهریور در سینماهای سراسر کشور آمریکا اکران خواهد شد. قسمت اول آندور در روز ۳۰ شهریور در دیزنی پلاس پخش خواهد شد و دیه‌گو لونا نقش خود در Rogue One را بار دیگر ایفا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲

دیگر شخصیت‌های برجسته روگ وان نیز در این سریال دوازده قسمتی حضور خواهند داشت، از جمله فارست ویتاکر در نقش Saw Gerrera و جنویو اورایلی در نقش سناتور Mon Mothma.

تونی گیلروی، یکی از نویسندگان فیلم که بر فیلم‌برداری‌های مجدد آن نظارت داشت، خالق سریال Andor است. این چهارمین سریال لایو اکشن جنگ ستارگان در دیزنی پلاس است که پس از سریال شاخص The Mandalorian و اسپین‌آف آن، The Book of Boba Fett و همچنین Obi-Wan Kenobi ساخته می‌شود.

Rogue One: A Star Wars Story اولین فیلم جنگ ستارگان در دوره جدید بود که به عنوان یک اسپین‌آف از خط داستانی اصلی ساخته شد و دومین اثر نیز Solo: A Star Wars Story بود. اکثر طرفداران از روگ وان رضایت بیشتری داشتند، زیرا نقدهای کاملاً مثبتی دریافت کرد و یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش کرد.

Rogue One: A Star Wars Story

فلیسیتی جونز در نقش جین اِرسو، دختر دانشمند و محقق، گِیلن اِرسو (مدس میکلسن) بازی می‌کرد که مجبور شد ستاره مرگ را برای امپراتوری بسازد. جین تیمی متشکل از کاپیتان شورشی آندور (لونا)، خلبان بودی روک (ریز احمد) و چیروت ایموِه (دانی ین) و باز (جیانگ ون) تشکیل می‌دهد تا نقشه‌های امپراتوری را خنثی کنند و پدرش را نجات دهند. بن مندلسون نقش شخصیت شرور فیلم، اورسون کرنیک را به تصویر می‌کشید.

گرت ادواردز (کارگردان گودزیلا) این فیلم را بر اساس ایده اولیه جان نول ساخت. کریس ویتز در کنار تونی گیلروی فیلم‌نامه را نوشته بودند. Rogue One نامزد دو جایزه اسکار برای بهترین میکس صدا و بهترین جلوه‌های بصری شد.

این اسپین‌آف سال موفقیت‌آمیزی را از نظر مالی برای دیزنی به پایان رساند و دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۶ بود. Captain America: Civil War نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار بیشتر فروش کرد، اگرچه پنج فیلم برتر سال ۲۰۱۶ همگی آثار دیزنی بودند.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا