بازی

برنامه‌های ابتدایی راکستار برای GTA 6 بسیار بلندپروازانه بوده است

برنامه‌های ابتدایی راکستار برای GTA 6 بسیار بلندپروازانه بوده است

پس از اینکه اخیرا اطلاعات جدیدی درباره بازی GTA 6 فاش شده بود، حالا در گزارش دیگری به این موضوع اشاره شده که راکستار در ابتدا برنامه‌های بزرگ و بلندپروازانه‌ای برای Grand Theft Auto 6 داشته است.

راکستار اوایل سال جاری میلادی سرانجام تایید کرد که در حال کار روی GTA 6 است اما تاکنون اطلاعات بیشتری درباره بازی منتشر نشده. با این حال، جیسون شرایر (Jason Schreier) از بلومبرگ چند روز قبل جزئیات بیشتری درباره بازی منتشر کرد، از جمله اینکه داستان بازی در شهر میامی روایت می‌شود و دارای یک شخصیت اصلی زن لاتین خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!بازی با دم شیر
داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!

شرایر همچنین ادعا کرده بود که برنامه‌های اولیه راکستار بسیار جاه‌طلبانه‌تر بوده و نقشه ابتدایی آن‌ها شامل «بخش‌های بزرگی از آمریکای شمالی و جنوبی» بوده است. حالا «استیون توتیلو» (Stephen Totilo) از Axios جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشته و به نقل از منابع خود توضیح داده که راکستار قصد داشته در بازی از چهار قهرمان استفاده کند و داستان آن در سه شهر مختلف رخ دهد.

راکستار از مدت‌ها با انتقادات بسیار شدیدی پیرامون فرهنگ شرکت خود مواجه شده است. مشکلات این استودیو در سال ۲۰۱۸ و زمانی آغاز شد که «دن هاوسر»، یکی از بنیانگذاران آن که در سال ۲۰۲۰ راکستار را ترک کرد، گفت کارمندان در هفته ۱۰۰ ساعت مشغول به کار بوده‌اند تا بازی Red Dead Redemption 2 را به پایان برسانند.

با این حال، اکنون گفته می‌شود که راکستار در چند وقت گذشته برای بهبود فرهنگ داخلی خود تلاش‌های زیادی کرده و قصد دارد با اجرای سیاست‌های جدید، مشکلات مختلفی از جمله تبعیض جنسیتی و ساعت‌های کاری سنگین را بهتر مدیریت می‌کند.

هنوز مشخص نیست که بازی GTA 6 چه زمانی معرفی خواهد شد اما بلومبرگ در گزارش خود ادعا کرده بود این عنوان که از سال ۲۰۱۴ به نوعی در حال توسعه است، هنوز چندین سال با زمان انتشار خود فاصله دارد.

مطلب پیشنهادی:بازگشت دوباره تامی به دنیای GTA Vice City روی موبایلتجربه‌ای عالی از اتمسفر دهه ۸۰ میلادی
بازگشت دوباره تامی به دنیای GTA Vice City روی موبایل


کارت‌های حذف شده کلش رویال + بازی‌های انیمیشنی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا