بازی

توسعه دهندگان بازی Call of Duty بازهم به زیرپا گذاشتن کپی‌رایت متهم شدند

توسعه دهندگان بازی Call of Duty بازهم به زیرپا گذاشتن کپی‌رایت متهم شدند

به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان بازی کال آو دیوتی (Call of Duty) در طراحی اسکین‌های خود مشکل دارند و اکنون به زیرپا گذاشتن کپی‌رایت متهم شده‌اند. 

دو هفته پیش یک هنرمند، اکتیویژن و استودیو ریون سافتور (یکی از توسعه دهندگان بازی Call of Duty: Vanguard و وارزون) را به استفاده از طراحی‌های او برای اسکین The Loyal Samoyed متهم کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که اسکین جدید وارزون شباهت زیادی با بازی شوتر اول شخص Deadrop دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty: Vanguardکمابیش همان همیشگی
بررسی بازی Call of Duty: Vanguard

Deadrop اولین پروژه Midnight Society محسوب می‌شود، استودیویی که توسط دکتر دیسریسپکت (Dr. Disrespect) تاسیس شده است. روز گذشته یکی از کاربران توییتر اشاره کرد که اسکین Doomsayer شباهت زیادی اسکین رابرت بولینگ (Robert Bowling) در بازی Deadrop دارد. 

بازی Call of Duty

رابرت بولینگ پیش از این به عنوان استراتژیست و مدیر انجمن در استودیو Infinity Ward روی سری کال آو دیوتی کار می‌کرد. او اکنون به عنوان رئیس استودیو Midnight Society در کنار دکتر دیسریسپکت مشغول کار روی بازی Deadrop است. بولینگ نیز متوجه این سرقت در طراحی شده و گفت که بهتر بود حداقل از نام او برای اسکین استفاده می‌شد.

دو هفته پیش اکتیویژن به سرعت اسکین The Loyal Samoyed را از دسترس خارج و با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کرد. با این وجود هنوز اکتیویژن و مدیران آن به این ادعای عدم رعایت کپی‌رایت واکنش نشان نداده‌اند. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیماز شدو آو د کلوسوس تا واکینگ دد
تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیم


چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا