بازی

گپ تایم: پایان فصل تعطیلات و شروع سال تحصیلی جدید!

گپ تایم: پایان فصل تعطیلات و شروع سال تحصیلی جدید!

به قسمت جدید از مطالب گپ تایم خیلی خوش اومدید. توی این سری مطلب، ما هر ماه یه موضوع خاص رو مشخص می‌کنیم که دور هم در موردش حرف بزنیم و شاید بتونیم دوست‌های جدیدی در این بین پیدا کنیم.

امسال اولین سالیه که پس از سومین سال متوالی، بالاخره مدارس و دانشگاه‌ها از روز اول مهر به صورت کاملا حضوری کارشون رو شروع می‌کنن. توی این مدت همه‌گیری کرونا، سختی‌های مختلفی سر راه خیلی‌هامون قرار گرفت. کلی اتفاقات تلخ و شیرین مختلف رو چشیدیم و حالا بیشتر از همیشه زندگی نرمال داره بهمون برمی‌گرده. الان که پایان فصل تعطیلاته، شاید بد نباشه که از این سه ماه بگیم، از خاطرات دورانی که مدارس و دانشگاه‌ها مجازی شده بودن و البته آماده بشیم برای شروع سال تحصیلی جدید!

ولی قبلش!

چند تذکر به کاربرها:

  • موضوعات بحث آزاد صرفا فقط در مورد ویدیوگیم، سینما و دیگر موضوعات سایت آزاد است. از بحث و جدل در مورد موضوعات سیاسی، دینی و… پرهیز کنید در غیر این صورت بن خواهید شد.
  • از گفتگوی بی‌محتوا با کاربران دیگر در قسمت نظرات خودداری کنید. کاربرهایی که از قسمت نظرات به عنوان چت باکس استفاده می‌کنند بن خواهند شد.
  • بین کامنت‌ها نقطه نذارید. سیستم عدم تایید کامنت‌ها براساس نقطه گذاشتن شما کار نمی‌کنه.
  • به اسپمرها، ترول‌ها و کسانی که فضای کامنت‌ها رو متشنج کردن پاسخ ندید. تیم مدیران بخش نظرات حواسشون هست و سریعا پاک می‌کنن کامنت‌ها رو. اگر شما هم با ترول‌ها وارد بحث بشید، ممکنه کامنت‌های شما هم پاک بشه یا برای مدتی بن بشید.
  • اضافه کردن قابلیت‌های جدید زمان‌بره و اگر از قابلیت‌های فعلی سوءاستفاده بشه، ما مجبوریم زمان و انرژیمون رو روی این موضوعات بذاریم. لطفا همراهی کنید و با کامنت‌های مفید راجع به مطالب، بهمون انرژی بدید که بهترین فضای ممکن رو خلق کنیم.

گفتگوی آزاد و غیرمرتبط فقط در پست‌های گپ تایم آزاده. در باقی پست‌ها فقط در مورد موضوع پست صحبت کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا