بازی

این اسکین AK-47 بازی CS:GO به قیمت ۱۶۰ هزار دلار فروخته شده است!

این اسکین AK-47 بازی CS:GO به قیمت ۱۶۰ هزار دلار فروخته شده است!

شاید با دیدن تصویر بالا با خود بگویید «خب، این یک اسکین معمولی AK-47 است»، اما باید اطلاع دهیم که این اسکین بازی CS:GO از یک مرسدس بنز S Class گران‌تر است!

بله، درست خواندید. اسکینی که مشاهده می‌کنید Wild Lotus نام دارد، یک پوسته تزئینی نادر برای سلاح AK-47 که در سال ۲۰۱۹ به CS:GO اضافه شد. در مجموع کمتر از ۳۰۰۰ عدد از این اسکین وجود دارد که اگر آن‌ها را در شرایط Factory New بخواهید، تعدادشان به مراتب پایین‌تر می‌آید. حال یک کلکسیونر چینی یکی از این اسکین‌ها را به قیمت ۱۴۹ هزار یورو، یا تقریبا ۱۶۰ هزار دلار خریداری کرده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Goat Simulator 3ابزار خیمه‌شب بازی بزهای آشوب افکن!
بررسی بازی Goat Simulator 3

نکته‌ای که وجود دارد این است که یک Wild Lotus با شرایط Factory New با قیمت حدودا ۱۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود (که اشتباه برداشت نکنید، همچنان یک رقم تخیلی برای یک اسکین دیجیتالی است!). علت قیمت ۱۶ برابری این اسکین خاص نسبت به حالت عادی به استیکرهای روی آن مربوط می‌شود. این Wild Lotus شامل چهار استیکر Reason Holo می‌شود که مربوط به مسابقات Katowice 2014 CS:GO Major می‌شود. هر کدام از این استیکرها اکنون حدودا ۴۰ هزار دلار قیمت دارند. بله.

اسکین White Lotus در CS:GO

نکته اینجاست که این اسکین با همین قیمت ۱۶۰ هزار دلاری نه تنها، فاصله بسیار زیادی با لقب گران‌ترین آیتم تزئینی CS:GO دارد، بلکه حتی گران‌ترین اسکین AK-47 نیز نیست. در حال حاضر یک اسکین Case Hardened 661 با چهار استیکر Titan Holo از Katowice 2014 برای AK-47 برای فروش گذاشته شده است، با قیمت ناقابل ۴۰۰ هزار دلار. اگر هم بخواهید به دنبال گران‌ترین آیتم کل بازی بگردید، یک چاقوی Case Hardened Karambit در بازی وجود دارد که ارزش تخمینی آن ۱.۵ میلیون دلار است.

مطلب پیشنهادی:‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنیدلذت‌هایی ساده، اما دوست داشتنی
‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا