بازی

دو بازی آینده Assassin’s Creed Infinity معرفی شدند

دو بازی آینده Assassin’s Creed Infinity معرفی شدند

طی شوکیس اساسینز کرید (Assassin’s Creed) یوبیسافت از دو پروژه بزرگ آینده این سری رونمایی کرد.

یوبیسافت بالاخره به درخواست‌های طرفداران پاسخ داده و این سری را به ژاپن فئودالی می‌برد. بازی Assassin’s‌ Creed: Codename‌ Red توسط استودیو یوبیسافت کبک، سازنده Assassin’s Creed: Odyssey، توسعه داده می‌شود. شما می‌توانید تیزر کوتاه منتشر شده از این بازی را از اینجا تماشا کنید.

شما در Assassin’s Creed:‌ Codename‌‌ Red نقش یک نینجا (شینوبی) را برعهده دارید. Codename‌ Red در واقع نسخه پرچم دار بعدی این سری است که تا احتمالا تا سال ۲۰۲۴ به بازار منتشر نخواهد شد. باید اشاره کنیم که خود یوبیسافت نیز هنوز ایده‌ای از زمان عرضه آن ندارد و باید منتظر پیشروی روند توسعه آن باشیم.

دیگر پروژه معرفی شده از Infinity نیز چیزی نیست جز Codename Hexe. این عنوان توسط یوبیسافت مونترئال ساخته می‌شود و کارگردانی آن بر عهده کلینت هاکینگ (با سابقه کارگردانی Far Cry 2 و Watch Dogs Legion) قرار دارد.

یوبیسافت اطلاعات چندانی از داستان و حال و هوای این بازی به اشتراک نگذاشت، اما شایعات پیشین (که صحت آن‌ها تقریبا به طور کامل تایید شد) خبر از داستانی در اواخر دوران امپراتوری روم مقدس می‌دادند که درباره شکار و کشتار جادوگران است. همچنین طبق آن شایعات، این پروژه در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد.

Assassin’s Creed: Codename Red احتمالا برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic


بازی هایی که بخاطر پول به قتل رسیدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا