بازی

بازی کارت ریسینگ Disney Speedstorm معرفی شد

بازی کارت ریسینگ Disney Speedstorm معرفی شد

طرفداران سبک مسابقات کارتینگ در چند سال اخیر شاهد بازی‌های مختلفی بودند که آن‌ها را مشغول نگه داشته بود و اکنون به نظر می‌رسد که بازی‌های جذاب دیگری نیز در راه هستند. شب گذشته در رویداد مشترک دیزنی و مارول، استودیو Gameloft بازی Disney Speedstorm را معرفی کرد که یک کارت ریسینگ جدید با حضور شخصیت‌ها و دنیاهایی از آثار دیزنی و پیکسار است.

مطلب پیشنهادی:انیمیشن Lightyear؛ یک فن سرویس معمولی یا یک اثر علمی تخیلی تحسین برانگیز؟پیکسار چه آشی برایمان پخته؟
انیمیشن Lightyear؛ یک فن سرویس معمولی یا یک اثر علمی تخیلی تحسین برانگیز؟

Disney Speedstorm دارای شخصیت‌های دوست‌داشتنی زیادی از جمله کاپیتان جک اسپارو، مولان، میکی ماوس، سالی، هیولا و غیره خواهد بود و جهان‌هایی مبتنی بر آثار شناخته شده دیزنی و پیکسار به نمایش خواهد گذاشت. می‌توانید انتظار مسابقه‌های آرکید با سرعت بالا، بوست‌های نیترو، مکانیزم‌های دریفت و محیط‌ها و طراحی‌های پویا برای پیست مسابقه را داشته باشید.

همچون دیگر بازی‌های سبک کارت ریسینگ شما می‌توانید از آیتم‌ها و سلاح‌های مختلف در برابر سایر مسابقه‌دهندگان به نفع خود استفاده کنید. در همین حال، این بازی وعده ویژگی‌های سفارشی‌سازی، محتوای چندنفره و آنلاین و به‌روزرسانی‌های محتوای فصلی را داده که به طور منظم شخصیت‌های جدید، محیط‌ها، گزینه‌های سفارشی‌سازی، کلکسیون‌ها و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

Disney Speedstorm برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دست ساخت است. طبق اطلاعات درج شده در وب‌سایت بازی، این عنوان رایگان بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. تاریخ انتشار هنوز اعلام نشده اما صفحه استیم آن می‌گوید که در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال انیمیشن Baymax – قصه‌های خوب برای بچه‌های خوبقصه بهترین معلم بهداشت!
نقد سریال انیمیشن Baymax – قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا