بازی

شایعه: Nintendo Direct این هفته برگزار می‌شود

شایعه: Nintendo Direct این هفته برگزار می‌شود

با نزدیک شدن به نمایشگاه توکیو گیم شو، شایعاتی در مورد برگزاری برنامه جدید نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) که در هفته جاری (از ۱۲ تا ۱۸ سپتامبر) اتفاق می‌افتد، پخش شده است.

اگرچه جف گراب، پیش از این به دلیل وضعیت نامناسب سلامتی و پس از آن، درگذشت ملکه الیزابت دوم مطمئن نبود که این رویداد برگزار شود یا خیر، اما شب گذشته در توییتی نوشت که «هنوز برقرار است».

مطلب پیشنهادی:در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان
در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان

جف گراب گفت:

به نظر می‌رسد که Direct هنوز برقرار است. اگر جابه‌جا شود، احتمالا یک تغییر بسیار جزئی خواهد بود. اوایل هفته آینده (از دوشنبه) منتظر آن باشید.

Nintendo

اینسایدر NateTheHate همچنین در توییتی اعلام کرد که در روز دوشنبه ۱۲ سپتامبر برنامه جدید Nintendo Direct اعلام خواهد شد. البته هنوز هیچ چیز به طور رسمی تایید نشده و باید منتظر بمانیم.

Nintendo

در مورد آنچه که باید از این برنامه انتظار داشته باشید، گراب گزارش داده که پورت‌های HD برای The Legend of Zelda: The Wind Waker و Twilight Princess پس از مدت‌ها شایعه در نهایت معرفی خواهند شد.

ظاهرا نام رسمی دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز فاش خواهد شد. حتی ممکن است تریلر جدیدی از بازی Bayonetta 3 ساخته استودیو پلاتینیوم گیمز نیز به نمایش در بیاید که در ۲۸ اکتبر برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

به علاوه احتمال نمایش تریلر جدید Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp که ممکن است پس از چند تاخیر در سال ۲۰۲۳ منتشر شود نیز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا