بازی

نینجا به طور همزمان در ۶ پلتفرم استریم خواهد کرد

نینجا به طور همزمان در ۶ پلتفرم استریم خواهد کرد

یکی از محبوب‌ترین استریمرهای دنیا تصمیم گرفته که یک معامله انحصاری برایش کافی نباشد. تایلر «نینجا» بلوینز قرارداد خود با توییچ را فسخ کرده و قصد دارد همزمان روی تمامی پلتفرم‌های مهم، استریم کند.

پس از وقفه‌ای ناگهانی، اکنون نینجا بازگشته تا اعلام کند که قراردادی با توییچ یا یوتیوب امضا نمی‌کند، بلکه به طور همزمان در هر دو و همچنین اینستاگرام، تیک تاک، توییتر و فیسبوک استریم خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

او در اولین استریم چندگانه خود حین بازی کردن فورتنایت گفت:

وقتی یک قرارداد انحصاری امضا می‌کنید، معمولا همراه با یک چک بزرگ، پول تضمین شده، پایداری و راحتی است. اما در حال حاضر، اساسا روی پای خودم هستم.

عملاً پلتفرم‌هایی مانند توییچ و یوتیوب و فیسبوک، نمی‌خواهند مردم در پلتفرم دیگری استریم کنند، نمی‌خواهند بینندگان خود را در یک پلتفرم دیگر از دست بدهند. در یک دنیای عالی، هر سه شرکت شما را به صورت انحصاری می‌خواهند.

هفته گذشته نینجا اعلام کرد که قصد استراحت دارد و زمان استریم بعدیش مشخص نیست. او همچنین عکس خود را از پروفایل توییچ و توییتر حذف و اکانت توییتر خود را هم پاک کرد.

اکنون که نینجا بازگشته، احتمالا دیگر به قرارداد «چند ساله‌ای» که در سال ۲۰۲۰ با پلتفرم توییچ امضا کرد، متعهد نیست. برای استریم در همه پلتفرم‌ها، او به طور کامل از برنامه دریافت اشتراک‌ها به عنوان یک فرد وابسته و همکار خارج شده است.

نینجا

ماه گذشته توییچ محدودیت‌هایی را برای شرکای خود که در تیک تاک و اینستاگرام استریم می‌کنند، منتشر کرد، اما آن‌ها هنوز اجازه استریم در یوتیوب یا فیسبوک، دو رقیب بزرگ توییچ را ندارند. استریمرهای وابسته به هیچ وجه مجاز به استریم چندگانه نیستند.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید میکروفن تولید محتوا بدانیدتولید محتوای صوتی را بهبود ببخشید
هرآنچه که باید پیش از خرید میکروفن تولید محتوا بدانید

در زمان نگارش این خبر، حدود دو ساعت از اولین استریم نینجا گذشته بود که حدود ۱۳ هزار بیننده در توییچ، ۷۰۰۰ بیننده در یوتیوب، ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر در تیک تاک و ۱۰۰۰ بیننده در فیسبوک داشت. بات استریم توییچ او اعلام کرد که نینجا به واسطه یک سرویس مولتی استریم به نام Restream، می‌تواند به طور همزمان چت تمام پلتفرم‌ها را بخواند.

نینجا یکی از اولین استریمرهای شناخته شده است که تمام معاملات انحصاری را برای پخش زنده روی همه پلتفرم‌ها، کنار گذاشته است. با این حال، او به تنهایی آنقدر بزرگ و معروف است که ناشران حاضر هستند یک میلیون دلار به او پرداخت کنند تا بازی‌شان را امتحان کند و نیازی به امضای قرارداد نداشته باشد.

Pokimane، یکی دیگر از استریمرهای بسیار موفق توییچ، هفته گذشته تصمیم مشابهی برای توقف استریم تمام وقت در Twitch گرفت. او اعلام کرد که بر محتوای غیربازی خارج از توییچ تمرکز خواهد کرد و دلیل آن را پیگیری مداوم برای ارتباط در این پلتفرم عنوان کرد.

احساس می‌کنم که این روزها پلتفرم‌های دیگر، کمی بهتر با سبک زندگی من همخوانی دارند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگاز دست باگ‌ها مخفی شو
بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگ


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا