بازی

شرکت‌ها و استودیوها از God of War Ragnarok می‌ترسند

شرکت‌ها و استودیوها از God of War Ragnarok می‌ترسند

خدای جنگ رگناروک (God of War Ragnarok) را می‌توان مورد انتظارترین بازی سال دانست و به همین خاطر بعضی از شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی تصمیم به تغییر تاریخ عرضه پروژه‌های جدید خود گرفته‌اند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

God of War Ragnarok مهم‌ترین بازی انحصاری پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود که چندی پیش تاریخ عرضه آن مشخص شد. تیم گتیز از پادکست Kinda Funny اعلام کرده که ناشرها و استودیوها از خدای جنگ رگناروک ترس دارند. پس از اینکه سانتامونیکا تاریخ عرضه بازی جدید را مشخص کرد، گتیز تماس‌های تلفنی شوکه کننده‌ای داشته است. 

او اعلام کرد که ناشرها و استودیوها از سر راه God of War Ragnarok کنار می‌روند تا فضای بیشتری به این بازی دهند. تیم گتیز به عنوان و استودیو خاصی اشاره نکرده اما اخیرا تاریخ عرضه Forspoken تغییر کرده است. از طرف دیگر یوبیسافت قصد دارد بازی Skull and Bones را دقیقا یک روز قبل از عرضه نسخه جدید گاد آو وار به بازار منتشر کند. 

خدای جنگ رگناروک (God of War Ragnarok)

بازی خدای جنگ: رگناروک داستان اساطیر اسکاندیناوی را برای کریتوس و پسرش به پایان خواهند رساند. رگناروک دنباله مستقیم نسخه قبلی است که به داستان کریتوس و پسرش در نه قلمرو اساطیر اسکاندیناوی می‌پرداخت. به طرفداران این سری مطالعه مقاله «پیش‌بینی بازی گاد آو وار رگناروک بر اساس اسطوره‌های نورس» را پیشنهاد می‌کنیم.

 God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲  (۱۸ آبان) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر می‌شود. باید اشاره کنیم که رگناروک حتی مورد انتظارترین بازی برای فیل اسپنسر نیز محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید


چرا دخترهای گیمر انقدر کم‌‌اند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا