بازی

ساخت انیمیشن Inside Out 2 توسط پیکسار تایید شد

ساخت انیمیشن Inside Out 2 توسط پیکسار تایید شد

پس از تقریبا نه سال، علاقمندان به انیمیشن «درون و بیرون» یا همان «پشت و رو» می‌توانند منتظر دنباله آن یعنی Inside Out 2 باشند. طبق اعلام پیکسار، قسمت دوم سال ۲۰۲۴ به اکران درمی‌آید.

انیمیشن Inside Out داستان دختری به نام رایلی (کیتلین دیاس) را روایت می‌کرد که با احساسات پیچیده و دشواری روبه‌رو بود. والدین او اخیرا اعلام کرده‌ بودند که قصد زندگی در شهر متفاوتی را دارند و رایلی نمی‌توانست با این مسئله به خوبی کنار بیاید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شدچقدر پیر شدیم ما!
۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شد

پیت داکتر (سازنده Up و Soul) کارگردانی این انیمیشن را برعهده داشت؛ انیمیشنی که علاوه بر همراه کردن مخاطب با ماجراجویی زندگی بیرونی رایلی، آن‌ها را به دنیای درونی و احساسات وی می‌برد. در واقع احساسات شخصیت اصلی هرکدام به کاراکتری منحصر به‌فرد تبدیل شده و درس‌هایی مهم به او (و همچنین مخاطب) یاد می‌دادند.

Inside Out نه تنها کارگردانی بالای سر خود داشت که سه بار برنده جایزه اسکار شده، بلکه صداپیشگان و دیگر عوامل آن نیز جزو بهترین‌های صنعت بودند. ایمی پولر (خوشی)، فیلیس اسمیت (حزن)، بیل هیدر (ترس)، لوییس بلک (خشم)، میندی کالینگ، دایان لین، کایل مک‌لاکلن و چندین و چند صداپیشه موفق دیگر «درون و بیرون» را به اثری ویژه و قابل توجه تبدیل کردند.

انیمیشن Inside Out 2

این انیمیشن تحسین بسیاری از منتقدان و مخاطبان را برانگیخت و علاوه بر دو جایزه اسکار (از جمله اسکار بهترین انیمیشن سال)، در مراسم گلدن گلوب نیز جوایزی به‌دست آورد. حتی جامعه روانشناسان نیز از این اثر پیکسار تمجید کرده و آن را در نمایش احساسات انسانی و نحوه کارکردشان موفق خواندند.

در حال حاضر مشخص نیست Inside Out 2 می‌خواهد چه ماجرای جدیدی را روایت کند اما می‌دانیم ایمی پولر قطعا به نقش خود بازخواهد گشت. همچنین، حضور کلسی من در پروژه به عنوان کارگردان تایید شده است. همان‌طور که گفتیم، این دنباله سال ۲۰۲۴ میلادی از راه می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید


تماشا کنید: بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا