رمز ارز

عکس جدید معبد شیبا در متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حساب توییتر تیم متاورس شیبا اینو در پستی از جامعه شیبا اینو برای شرکت در جلسه گفتگوی صمیمانه که از طریق Discord برگزار شد، تشکر کرد. این حساب، همچنین کاربران را با ارائه طرحی از هاب معبد WAGMI غافلگیر کرد.
این طرح که توسط استودیوی Third Floor ارائه شده، شامل آلاچیق‌ها، دو مجسمه از سگ‌های شیبا شبیه به مجسمه ابوالهول، کوه‌ها، رودخانه و آبشار است.هاب‌ها قطعاتی از زمین مجازی هستند که بالاترین ارزش را در متاورس دارند. در مجموع ۱۰۰۵۹۵ قطعه زمین مجازی در متاورس شیبا ایجاد خواهد شد که نزدیک به ۳۶۵۰۰ قطعه آن، بازگشایی شده و در حالی که این متاورس به سمت مرحله مقدماتی می‌رود، فروخته می‌شوند. تقریبا ۲۰ هزار هاب قبلا توسط ۶۰۰۰ مالک خریداری شده است.
خبر ایجاد هاب معبد WAGMI برای اولین بار، توسط تیم متاورس شیبا در ۳۰ آگوست اعلام شد. این طرح، یک قلمرو به سبک ذن را یادآوری می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا مراقبه کنند و به تمرین یوگا بپردازند. طراحی این معبد از معابد متعدد در سراسر جهان، از جمله معابد چین، آفریقا و بسیاری کشورهای دیگر الهام گرفته شده است.
تیم شیبا برای انجام این طرح، Brandie Konopasek، یک کهنه‌کار باتجربه در صنعت سرگرمی را استخدام کرده است. او که قبلا با شرکت‌های بسیار بزرگی مانند نتفلیکس همکاری داشته، بیش از ۱۵ سال در این صنعت تجربه دارد و در ساخت پروژه‌های بزرگ و مشهوری شرکت کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا