بازی

تاریخ اکران انیمیشن Elemental مشخص شد

تاریخ اکران انیمیشن Elemental مشخص شد

در رویداد D23 امسال، پیکسار علاوه بر رونمایی تازه‌ای از بیست و هفتمین اثر سینمایی خود یعنی انیمیشن Elemental جزئیات دیگری همچون تاریخ پخش، صداپیشگان و خلاصه داستان این اثر مورد انتظار را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسارتکنولوژی‌هایی که انیمیشن‌سازی را برای همیشه تغییر دادند
نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار

D23 نام انجمن رسمی طرفداران دیزنی و در عین نمایشگاهی برای به نمایش گذاشتن محصولات این کمپانی به شمار می‌رود. حال در رویداد جدیدی که امسال از سوی این کمپانی برگزار شد شاهد نمایش جدیدی از جدیدترین اثر پیکسار بودیم.

انیمیشن Elemental که پیتر سان (Peter Sohn) و دنیز ریم (Denise Ream) را به ترتیب در مقام‌های کارگردان و تهیه‌کننده دارد در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ مصادف با ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ اکران خواهد شد. سان در رابطه با این انیمیشن چنین گفت:

داستان ما بر اساس عناصر آتش، آب، خاک و هوا ساخته شده است. برخی از عناصر با یکدیگر ترکیب می‌شوند و برخی نه. اگر این عناصر زنده بودند چه می‌شد؟

Peter Sohn؛ کارگردان المنتال و دایناسور خوب

داستان المنتال در شهری روایت می‌شود که ساکنان چهار عنصر آتش، آب، خاک و هوا در کنار هم زندگی می‌کنند. امبر یک زن جوان آتشین و وید نیز مردی از عنصر آب است که رفته‌رفته متوجه می‌شوند علی‌رغم تفاوت‌های ظاهری‌شان چه‌قدر با یکدیگر مشترک هستند.

  • چه بازی‌هایی در رویداد دیزنی و مارول معرفی شدند؟

این دو (کارگردان و تهیه‌کننده) همچنین اعلام کردند که صداپیشگی شخصیت وید (Wade) توسط Mamoudou Athie و شخصیت امبر (Ember) نیز توسط Leah Lewis انجام خواهد شد. با این حال تماشاگران و افرادی که در رویداد D23 امسال حضور داشته‌اند برخی تصاویر جدید و کانسپت آرت‌های تازه‌ای از این اثر مشاهده کرده‌اند که طبق گفته‌شان این انیمیشن قرار است به بررسی پرسش «زندگی در شهری که بازتاب‌دهنده تمایزات درونی و ساختاری شما است چگونه خواهد بود؟» بپردازد. همچنین علاوه بر پوسترها و تصاویر، یک تریلر اختصاصی که نمایش‌دهنده رابطه بین امبر و وید بوده نیز برای طرفداران به نمایش در آمده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسارپیکسار، موشکافانه به موضوع بلوغ زنان پرداخته است
نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسار


بهترین مینی سریال‌هایی که می‌تونین ببینین!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا