بازی

با بازگشت به Rainbow Six Siege جوایز ویژه کسب کنید!

با بازگشت به Rainbow Six Siege جوایز ویژه کسب کنید!

به‌روزرسانی آتی بازی Rainbow Six Siege برنامه‌ای را معرفی خواهد کرد که به بازیکنان برای دعوت دوستانشان به بازی پاداش می‌دهد.

رینبو سیکس سیج به‌روزرسانی‌های مستمری را دریافت می‌کند که اپراتورهای جدید، نقشه‌ها، سلاح‌ها و موارد دیگر را معرفی می‌کند و دائما محتوای جدیدی را برای لذت بردن اضافه می‌کند. اما این موضوع می‌تواند سخت نیز باشد، به خصوص اگر از بازی فاصله گرفته باشید.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

برنامه «فعال‌سازی مجدد جوخه» انگیزه‌ای عالی برای بازگشت به Rainbow Six Siege است و می‌تواند به باز کردن محتوایی که ممکن است از دست داده باشید، کمک کند. بازیکنان می‌توانند حداکثر چهار بازیکن را که در طول سال هفتم بازی نکرده‌اند، بار دیگر به سیج دعوت کنند. اگر این گروه پنج مسابقه را با یکدیگر انجام دهد، هر بازیکن جوایز ویژه‌ای دریافت می‌کند.

بازیکنی که چهار بازیکن را دعوت کرده به ازای هر بازیکن جایزه‌ای دریافت می‌کند که می‌تواند یک اپراتور سال ششم، اسکین جدید سلاح یا جوایزی دیگر از جمله امتیازات بتل پس باشد. بازیکنانی که قبلا اپراتورهای سال ششم را گرفتند، به طور خودکار امتیاز بتل پس را کسب می‌کنند.

بازیکنان بازگشته نیز یک اپراتور سال چهارم یا پنجم یا سایر جوایز دیگر مانند امتیازات بتل پس را دریافت خواهند کرد. این جوایز یک انگیزه عالی برای بازگشت دوباره به Rainbow Six Siege به حساب می‌آید، به خصوص اگر مدتی گذشته باشد و بازیکنان از اپراتورها و محتوا عقب مانده باشند.

Rainbow Six Siege

Operation Vector Glare همچنین اپراتور جدید Sens را معرفی می‌کند که می‌تواند دیواری از نور را برای محافظت از هم‌تیمی‌های خود ایجاد کند. طرفداران یاکوزا همچنین می‌توانند دو اسکین جدید برای شخصیت‌های Hibana و Echo را خریداری کنند که با الهام از دو شخصیت سری بازی‌های یاکوزا ساخته شده‌اند.

Operation Vector Glare در روز ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع بازی Rainbow Six Extractionسلام ای بیگانگان لعنتی!
راهنمای جامع بازی Rainbow Six Extraction


معرفی ویدئویی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا