بازی

فروش پلی استیشن ۵ در ژاپن افزایش داشته است

فروش پلی استیشن ۵ در ژاپن افزایش داشته است

تقریبا دو سال از عرضه پلی استیشن ۵ (PS5) به بازار گذشته و اکنون به خاطر کریسمس فروش این کنسول در ژاپن بیشتر شده ولی نتوانسته از تمام رقیب‌های خود پیشی بگیرد. 

با وجود اینکه کنسول‌های پلی استیشن همیشه در ژاپن فروش خوبی را تجربه می‌کنند، اما نینتندو بیشترین سلطه را بر این بازار دارند. شروع کار PS5 در ژاپن به خاطر کمبود کنسول در بازار چندان خوب نبود ولی کم کم اوضاع در حال بهبود است. بنابر گزارش فامیتسو پی‌اس ۵ توانسته در هفته گذشته به دومین کنسول پرفروش ژاپن تبدیل شود. 

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟
چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

در هفته کریسمس ۵۹ هزار دستگاه پلی استیشن ۵ در ژاپن خریداری شده که آن را بالاتر از نینتندو سوییچ و نینتندو سوییچ لایت قرار می‌دهد. ورژن دیجیتالی این کنسول اما عملکرد خوبی در بازار نداشته و تنها ۱۰ هزار دستگاه از آن خریداری شده است. سونی چندی پیش نیز اعلام کرده بود که تاکنون بیش از ۲ میلیون دستگاه PS5‌ در کشور خود فروخته است.

فروش پلی استیشن ۵ در ژاپن

باید اشاره کنیم که از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ دسامبر (۲۸ آذر تا ۴ دی) نینتندو سوییچ اولد با ۸۴ هزار دستگاه پرفروش‌ترین کنسول در ژاپن بود. اوضاع نینتندو در زمینه فروش بازی‌ها نیز بهتر است و Pokemon Scarlet and Violet، اسپلاتون ۳، Mario Kart 8 Deluxe و Super Smash Bros. Ultimate بیشترین فروش را داشته‌اند. 

با وجود اینکه God of War Ragnarok در ماه پیش به بازار عرضه شده، هیچ کدام از بازی‌های انحصاری این شرکت وارد لیست ۱۰ بازی پرفروش در هفته کریسمس نشدند. با توجه به افزایش تولید کنسول در ماه‌های گذشته انتظار می‌رو که سونی بالاخره بتواند پاسخگوی تقاضای بالا طرفداران باشد. 

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


کنسول های بازی قراره از بین برن!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا